Ja zat er zelf ook al over te denken om een Lite-On te nemen. deze is in de meeste bladen best getest en kwa prijs scheelt het nix. Thanks .
Heb nog een 5.1 Creative Life Liggen dus dat is geen probleem....hoef geen bioscoop geluid 5.1 vind ik al genoeg .
Dit is echt onzin. Het is algemeen bekend dat hier tegenwoordig bijna geen verschil inzit....alleen AMD is goedkoper dus waarom meer betalen voor hetzelfde?
Heb ik nergens voor nodig...en ook al had ik hem nodig nu zijn DVD branders nog veels te duur en zullen ze pas over een jaartje waarschijnlijk een lekker prijsje hebben. Voor mensen die hem niet echt nodig hebben (ik o.a) raad ik hem dan ook eigenlijk af puur vanwege de dure prijs.
MTI schijnt toch een heel goed merk te zijn...maar mischien stap ik toch over op Asus. En de writer pak ik toch van Lite-On waarschijnlijk.
En over de Radeon 9500 en Nvidia kaart heb ik al vaker gehoord en schijnt een pittig onderwerp te zijn als het gaat om welke van de 2 de beste is. Koop toch liever een Nvidia kaart (krijg ik korting op via een vriend). Want weet het zelf ook niet meer
.
Bedankt voor jullie adviezen (geef er nog meer als je kunt ).
Laatst bewerkt: 18 mrt 2003