ik weet dat als je op je PC games speelt je via de console foto's kan maken door /screenshot in te tikken, maar dan ik wel steeds die console in m'n beeld. kan iemand me uitleggen hoe ik kan fotograferen zonder dat ik de console inbeeld heb ?
Is het niet dat je een foto kan maken als je op Print Screen druk? Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat het daarmee kon. Over welk pc spel gaat het trouwends?
dat kan ook, alleen iedereen maakt ook foto's van xbox spellen. duh, dat weet vast iedereen al, maar weet iemand misschien hoe je dat kan maken?????
Als ik het goed begrijp, wil je screenshots maken van PC spellen, in-game... Nou ik doe het zelf ook, en ik heb daar een progje voor: _o_GrabClipSave_o_ Kijk maar of je het ergens kan downen.. dan zoek ik ondertussen ook wel mee! /edit: Gevonden!Klikt u maar! (met dank aan Google)
dat programmatje heb je echt niet nodig. Druk gewoon als je in het spel zit op de print screen knop: staat naast F12. Open dan een programma zoals Paint en druk CTRL+V en TATAAA daar is je screenshot
ik heb ook ooit een programmaatje gehad dat steeds controleerde of Print Screen ingedrukt werd en zodra het ingedrukt werd, werd het screenshot opgeslagen, zodat je Paint niet meer hoeft te openen. Ik weet echter niet meer hoe het programaatje heet en ik kan je dus ook niet verder helpen, maar misschien doet het programmaatje van Gouranga hetzelfde, als ik naar de naam (GrabClipSave) kijk denk ik eigenlijk van wel.
Bij de meeste games moet je de "take screenshot" funtie aan een toets toewijzen. Als je dan op die toets drukt, dan staat die screenshot in de map van die game.