heey, ik wou ff een suggestie plaatsen voor het verkopen van soft en hardware, het is tog altijd handig, dat iemand xboxworld op komt, en wa hardware wil kopen die hij toevallig nog nodig had?... doe er maar mee wat je wilt, maar dan kun je tog altijd een subforum maken voor het verkopen voor hard en software... laterrrr,,, Jackson
Het is een Xbox forum. Met een subforum voor PC dingen. Lijkt me niet dat daar nog een verkoop van bij zou moeten.
lijkt mij ook, deze site is niet bedoeld als handelssite voor van alles.. wat wil je hierna dan doen? dankzij het succes van de surround thread een audiobazaar maken? de bank waarop je altijd hebt zitten gamen wegdoen? Dat is niet de bedoeling voor een site die gericht is op xbox gebruikers.
Daar komt nog bij, dat software makkelijk te verkopen is als een echte game, en als het is aangekomen een kopie blijkt te zijn. Bij hardware is het nog erger, als het niet op je computer past, wie zijn schuld is het dan? Of als het kapot is. Met hardware kan je makkelijk zeggen; "Het is kwetsbaar, vast kapot gegaan met de post". Nee, ik vind X-bazar wel goed zo, het blijft, zoals Elgee al aangaf, een Xbox forum.
we hebben al toegegeven mbt dvd's, die zijn dan nog goed te ruilen voor de goedkopere xbox spellen etc. maar veel verder zullen we niet gaan, denk ik.
DVD is dat precies hetzelfde, vind dat dan ook een loos argument. Maar ik ben het wel met Elgee eens, het is een xbox forum.
dat kan met xbox games tog oowk? dat het een kopie is, maja jullie hebben wel gelijk, want had niet aan de nadelen gedacht... tog bedankt voor de snelle reply's