Soldier Of Fortune II Wat Vind Je Van SOF II?! Heb Je Het Spel?! Zoja Voeg Me Toe Op GameSpy!!!!!!! Hier Je Mening...
Das toevallig Ben 'm nu aan het spelen op mijn PC. Heb net de missie in Colombia gedaan (in de jungle). En ben nu bezig in het huis van Vergera. Een grafisch mooi spel en de gameplay is lekker. (Speel 'm op 1280x1024 met max.instellingen)
Als hij origineel is, nieuw is en nog perfect is heb ik er wel belang bij........... Maar wat bedoel je met "NU AL" ?? Deze game is er toch al een hele tijd voor de pc???
Nou, die jungle missie in Colombia heeft mij toch wel goed vermaakt (erg mooi ook) Hij valt me 100% mee. Dacht eerst alleen maar knallen, maar zit nu in een missie dat je het wat rustiger aan moet doen.
SOF II = top spel, idd die missie in de jungel ERRUUGG GOED... Multiplayer vind ik hem iets minder omdat de mannetjes zo vreselijk sloom gaan en spelen via game spy doe ik nooit als het goed is moet dat gewoon via het spel zelf kunnen... = I.M.O veel beter
dat heb ik dus ook ik vind hem gewoon saai ff die ledematen eraf schieten is wel wreed maar het verveeld gewoon vanaf level 1 al in dat hotel geef mij maar postal 2
level 1 is saai ja maar daarna echt nie meer... dat jungle level daarna is niet alleen maar schieten enzo je hebt echt wel een beetje tacktiek nodig om er door te komen. De muziek er bij vind ik ook wreed en de omgeving waar in je je speelt. Ook de afwisseling, de ene keer vecht je alleen dan in een groepje andere soldaten en weer een stukkie verder zit je vanuit een helikopter te knallen... gewoon errug goed
hij is online wel aardig. maar ik word steeds dood geschoten (kan het niet, speel het ook heel weinig)
vondde single-player van sof2 zwaar bagger... maar de multiplayer die was leuk, en dan dan vooral infiltration. Heel roulerend.