Tijdens de installatie van een spel bleef de computer hangen. Nadat de computer weer opnieuw was opgestart wou het spel niet meer verwijderd worden van mijn computer. Zo kan ik het spel niet opnieuw installeren. Wie kan uitlegen hoe ik het spel toch nog van mijn computer kan krijgen?(via configuratiescherm/software lukt het niet)
eem.. naar de map gaan waar je hem hebt geinstalleerd en die map verwijderen.. mischien werkt het dan:|
Lekker slim he Dat is allang gedaan Ik heballe dingen gedaan die eigenlijk mogelijk zijn om een spel opnieuw te installeren
Klooien in je register raad ik Godzilla ten zeerste af... Maar als je het toch wil proberen ga dan naar start -> uitvoeren -> regedit Hoe het allemaal precies in zijn werk gaat weet ik niet. Maar ik had het ook een keer. Met Aliens Vs. Predator II. Weet niet meer precies wat ik toen heb gedaan. Maar het begint er meetal mee dat je gewoon een game instaleerd, er gaat bij de installatie wat mis, en je bent zo dom om het programma niet met het speciale uninstall van je systeem te verwijderen maar door gewoon de spelmap te verwijderen. Het register van Windows denkt hierdoor (denk ik) nog gewoon dat de game op je pc staat, en geeft als je de cd in de speler stopt niet de optie om de game opnieuw te installeren omdta hij denk dat de game er al opstaat. Het is dus waarschijnlijk je eigen fout, als je het tenminste zo hebt gedaan. Maar er is niet veel aan te doen. Of installeer Win een keer opnieuw, heb ik toen gedaan omdat het toch nodig was of ga klooien in het register, wat ik je trouwens ten zeerste af raad....
wat je ook kan proberen is naar de game cd te gaan met de verkenner en dan kijken of er een Setup.exe of install.exe bestand in staat..
Mijn tip... Speel geen games meer op de PC.. Gameconsoles zijn er niet voor niets.. Ik heb altijd shit gehad met games voor de PC..
Idd, je moet ff in het register kijken. Ik heb ook al een aantal keer dit soort irritante dingen gehad. Bel de helpdesk, zij leiden je dan stap voor stap door het register.
register kloten lukt ook niet altijd maar ja meer kun je niet doen volgens mij . Misschien kun je het met system restore in xp wegkrijgen dat zou je ff moeten proberen en als het niet lukt gewoon system restore weer undo-en
zit eer geen herstefunctie bij het spel de meest nieuwe spellen kun je kiezen uit instaal remove en repair dit werkt ook niet altijd maar vaak wel.