1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Stunts

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shin David, 23 jul 2003.

  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kent deze oude racegame nog voor op de PC?? ik heb hem laatst weer gespeeld en dat brings back old memories! die muziekjes!


    [​IMG]

    Flashback!!!!
     
  2. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    tja ...... beter worden games niet echt meer gemaakt......

    ik heb dan ook uren lang maps gemaakt.
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    OMG _O_

    Deze game roelt wel zo zwaar hard gekkehuiz _O_
    Maps maken, een 3D auto .. Dit was echt het spel toendertijd.

    Dit spel kon ik uren achter elkaar spelen en dat kan ik van sommige spellen nu niet zeggen :p

    Echt, ze moeten Stunts eens laten herleven, voor de pc of Xbox.. Boeit me niet. Halen ga ik 'm toch !

    _O_ Stunts _O_


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh dat kent Sjoerd nog. TOen wij nog een ouwe DOS pc hadden had een vriend van me er een met windows. Elke dag speelden we het. Mooie tijden waren dat :p
     
  5. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    jepe stunts was zo geweldig wreed en je kon ook gewoon een heel klein rondje om de finish lijn maken ( was ook de startlijn) tijdens het startend en dan had je opeens een super groot pacour in 10 sec gehaald en dan je broer het maar laten verbeteren jesus dat waren de tijden.
     
  6. Spaarpot

    Spaarpot Surfdude

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha zag het er zooo lelijk uit, in mijn gedachten zag het er veel mooier uit maarja, dat spel was zooo vet he:D , dat spel heb ik helemaal plat gespeeld.

    Vooral dat je je eigen banen kon maken was een erg leuke optie, wat ook erg lachen was is dat je de computer tegenstander als het ware klem kon rijden met je eigen auto en dat de tegenstander na 10 seconden opeens gelanceerd werd, dit zag er echt niet uit maar was wel lachen.
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Met Windows nog wel.. :eek:

    Ik speelde 't op een gare 286 met MS DOS.. Die is nu antiek 8)
     
  8. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja die game waar je eindeloos ver in het landschap kon doorrijden echt vet was dat :D
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor de fans; Er is 'iemand' bezig met een soort vervolg, maar dan in een soort 2003 jasje :D

    Ik maakte altijd zelf banen, en had er ooit een gemaakt dat ik eerst heel hoog sprong - Tegen een brug aan knalde en vervolgens kilometers in de lucht vloog, recht omhoog :eek:
     
  10. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Heette dit spel ook zoiets als 4d auto? Want het lijkt er wel rete veel op. En dat was echt een geweldig spel! Ik speelde het altijd bij mn buurjongen. "Fasten your seatbelt" en racen maar. Fette loops enzo, echt fette shit
     
  11. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde die op de basisschool altijd in de klas. Was echt super gaaf.
    Er mocht elke dag iemand anders op de computer. Maar diegene mocht ook altijd nog iemand anders erbij kiezen. Ik elke dag dikke vrienden met 'the chosen one':cool:
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Mwahahh jah dit deden wij in de brugklas bij informatica altijd, maar er stond een trial-versie op ofzo dus dat ding liep altijd hardstikke vast! :mad:

    De paar keer dat ik het écht heb gespeeld vond ik het wel mega-vet! Ik denk dat m'n eerste DirectX-projectje zoiets gaat worden. 8)
     
  13. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    nee, spel heette Stunts, niks meer niks minder.
    En volgens mij zat er bageer geluid bij, ik dacht pc-speaker. Ik kan me iig geen stemmen herinneren..

    Ik denk ook niet dat ik 't spel leuk zou hebben gevonden als er een beetje goed geluid bij zat
     
  14. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    4D sports Drivin' is ook een naam ervan. Er zijn namelijk twee uitgavens, Stunts als de conversie van de Amiga versie en 4D Sports Drivin' in de PC versie van Broderbund.
     
  15. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Huub is weer blij. Nu hoort Huub er ook bij.
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    :D dat spel roeleerde inderdaad met die loopings en dergelijke. Wil niet weten hoeveel tijd ik eraan heb besteed8)
     
  17. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    * ziet de barsten alweer in z'n beeldscherm springen :p
     
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ging ook altijd kloten met die banen. en vooral die bugs opzoeken was erg grappig.

    had eens een baan gemaakt met allemaal jump-bruggetjes achterelkaar, en dan ging ik er met de f1 car overheen racen. heel grappig was dan dat als je precies op het topje van zon brug sprong met de auto dat je dan onwijs hoog de lucht in werd gelanceerd. die replays ging ik dan snel opslaan:p.
    of die bug op hetzelfde parcour, dat je op een gegeven moment op topsnelheid zit en dit dan gewoon constant vasthoudt, zelfs over het gras blijft ie topsnelheid maken.

    mmm jeugd sentiment dit, echt te vaak gespeeld:p
     
  19. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit! Ik heb het gedownload maar je moet de manual hebben ofzo om een woord in te typen denkik.
    Want als ik begin met racen geeft ie een warning en dan crasht me auto :mad::mad::mad:
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog wel een goede versie op floppy :p
     

Deel Deze Pagina