heej, we hebben hier een caravan met een kapotte trafo. toen zijn we gaan kijken voor een nieuwe trafo. wat bleek die dingen zijn dus ontzettend duur de goedkoopste was rond de 100 euro toen kreeg ik het idee..... een trafo hoeft alleen een stabiele 12v lijn te leveren net als een pc voeding. Zou het in principe mogelijk zijn een stille stabiele pc voeding aan te sluiten i.p.v een dure trafo? want voedingen zijn een stuk goedkoper. er komt in totaal 12a op te staan. dat moet dus ook lukken. maar is het aan te sluiten?
Het zijn vier draadjes die je gewoon los kan maken. Ik heb alleen geen enkel idee hoe de aansluiting van de trafo is? Heb je daar misschien iets van een foto van? Het is wel te doen denk ik
Er zit hier een heel handig iemand op het forum, maar ben zijn naam ff kwijt. Maar hij had toen een keer een stemgestuurd schakelsysteem gamaakt. Hij weet dat vast wel. Misschien dat iemand zijn naam weet dan kun je hem mailen of pmen
maar is een trafo niet vele malen krachtiger dan een voeding? levert een trafo niet veel meer dan bijv. 25 A die een voeding levert?