1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC wil niet meer opstarten na deïnstallatie virusscanner

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Jingga, 25 mrt 2005.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Na een nieuwe virusscanner te hebben ontvangen ging ik mijn oude viruscanner deïnstalleren. Op een gegeven moment kwam de vraag: ''De virusscanner heeft nog bestanden in quarentaine, als u ja klikt worden deze bestanden automatisch verwijderd. Klik ja of nee om door te gaan.''

    Dus ik gewoon 'ja' klikken, want ik dacht dat er niet veel bijzonders in stond. Aan het einde van de deïnstallatie viel mijn computer uit. Ik zet hem aan, en tijdens het opstarten viel hij weer uit. Nadat ik hem wederom aanzette gaf hij een melding dat er iets fout gegaan was, maar toen startte hij wel gewoon op. Ik dacht: ''Mooi, hij doet weer gewoon.''

    Dus ik de nieuwe anti-virus software erop gooien. Aan het einde van de installatie viel mijn computer weer uit, en nu zijn we bij het probleem: hij gaat niet meer aan, hoe vaak ik het ook probeer.

    Weten jullie misschien wat er loos is?
     
  2. sneet

    sneet Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgen mij heeft je anti-virus iets verwijdert dat je hele computer laat draaien.
    Ik weet er ook niet veel van hoor, maar ik denk dat je problemen hebt.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke virusscanner gebruik je? er zijn naar mijn weten namelijk geen scanners die na een deinstallatie je pc laten kapot gaan (door het gebruik van belangrijke dll bestanden of register keys)

    had je scanner misschien een virus in quarantaine en dat die de pc heeft overgenomen na deinstallatie?

    maar laten we niet op de zaken vooruit lopen... waar precies loopt je pc vast? en probeer eens in veilige modus op te starten (dit doe je door tijdens de opstart op F8 te drukken (bij windows ME druk je op CTRL)) Als dit lukt zijn we al een stapje verder...
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    of je start vanaf de windows cd, windows op.
     

Deel Deze Pagina