1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Vind ik wel een leuk plan! :thumbs: Ik kan het nog niet helemaal beloven, maar m'n best doen om er even bij te kunnen zijn. Uurtje of 8 ofzo?
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja rond een uurtje of 8. Weet nog niet hoe laat precies maar heb wel even zin om te racen. Kan ik ook gelijk al wat kleine aanpassingen aan de auto doen.
     
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ich bin dabei
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bedenk me net... Is de BMW touring car geen DLC wagen? Die zal ik wel niet hebben.
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    dat is idd een dlc wagen
     
  6. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik was even aan het inschatten of dit wat was om mee te doen maar zal de DLC ook niet hebben.
     
  7. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Gelukkig hoef je de DLC niet te hebben. Als de host de DLC heeft kan iedereen hem gebruiken in de lobby. Dus je kan gewoon mee doen als je wilt :)

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
  8. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat weet ik ook.
    Trainen is een ander verhaal, dat gaat moeilijker.
    Zelf heb ik dat nodig om veilig voor anderen mee te doen.
    Ik kies voor races waar ik voor kan trainen.
    Mijn basis is Time Trail.
     
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Was weer ouderwets gezellig gisteren :)

    Leuke wagen trouwens! En wat is dat scheuren op Monaco intens zeg! Je moet echt contant je volle concentratie erbij houden. Wordt lachen straks. Hoop dat de cup doorgaat :thumbs:

    De "old & new" DLC (waar deze auto toe behoort) kost 3,50. Zijn niet echt de kosten dus.
     
    HRT WietHoK NL, GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was zeker leuk. Merkte wel dat mijn skills een beetje roestig zijn. Op Oulton begon het nog wel lekker maar na een keer buiten de baan is de concentratie al snel weg. Lekker autootje die met basic tune prima te rijden is. De turbo maakt het nog een beetje uitdagend bij het uitkomen van bochten maar dat heeft ook wel iets. Grote kans dat het in Monaco chaos wordt. Een zetje bij de hairpin of je rempunt missen na de tunnel kan grote gevolgen hebben. Verbaasde me er over dat het gisteren zonder grote problemen verliep maar als we er met 2x zoveel mensen rijden... Een Saftery Car is misschien geen slecht idee.

    In ieder geval leuk om weer te racen en dan ook nog met een redelijke groep. Ga weer even een beetje oefenen om in ieder geval mee te doen voor P2/3/4!
     
    Rossi46, HRT WietHoK NL en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik denk ook dat het laat zien dat we ons als groep het afgelopen jaar behoorlijk ontwikkeld hebben. Er wordt echt goed en strak gestuurd. iets waar we eigenlijk best trost op morgen zijn :)

    Mooi voorbeeld tussen @Racerblade01 en mij. Vanaf uitkomen "Loews hairpin" (hoe heet dat hotel tegenwoordig?) tot aan ingang tunnel naast elkaar. Op racesnelheid. Zonder contact. Ik vond het mooi :+
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Is het trouwens voor Monaco niet makkelijker om een avond in te plannen als quali sessie..Niet iedereen heeft die dlc en kunnen dus ook niet de timetrail doen met die wagen.. Miss de Dinsdag of de Donderdag voor de race een oefen/quali avond ofzo.
    Kan men ook gelijk aan de setups werken
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Assetto Corsa heeft geen private lobbies. en dus geen cup mogelijkheden :F:

    Dit topic kan nog wel eens heel populair worden.
     
    Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vind ik goed, maar dan wil ik graag weten waar ik aan toe ben als ik niet kan kwalificeren? Time trials zou ik in het weekend nog kunnen doen, aangezien ik doordeweeks Geen Xbox tot mijn beschikking heb op kamers.



    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @asjemenou75
    Is er al iets bekend over het wel of niet mogen tunen? Het mag bekend zijn dat ik non-tuning absoluut prefereer - met name door beperkt beschikbare tijd - en dat ik geen mogelijkheid onbenut laat om dat nog even fijntjes te benadrukken (:+), maar ik denk wel dat het goed is om dit spoedig te bepalen. Straks gaat men al allerlei setups uitproberen en blijkt dat voor niets te zijn geweest, dat is ook een beetje lullig.

    Ik denk zelf meer aan een standaard quali voor de 1e race van Monaco. En dan maar 10 minuten ofzo, lekker kort. Spanning gegarandeerd, omdat je én een vrije baan moet zien te hebben én in zeer korte tijd het perfecte rondje moet neer zien te zetten met al die vangrails om je heen. Best een uitdaging :) Als je überhaupt al je out-lap overleeft op die koude banden ;)

    Pfff, wàt een flater... Als AC echt beter was dan PC, dan was ik met alle liefde achter iedereen aangelopen en overgestapt, puur omdat we er dan allemaal beter van zouden worden.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Echt hè. Ik had hem moeiteloos gekocht als het een PCars was zonder plakken en als het ff kon ook zonder lag als er iemand joined... maar wat denk je. Framedrops online en geen mogelijkheid je eigen shit aan te maken. Hoe dan? Echt.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Godver wat een teleurstelling.. lijkt Forza nog beter... (Al ga ik Horizon 3 wel halen)

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    #67 voor mij btw.

    Lekker de privateer met een chauvinistisch tintje uithangen..

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb nog niet gekeken welk nummer ik heb. Zal het zo spoedig mogelijk laten weten :)
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Nummer 15 voor mij. Ook enigszins chauvinistisch met de prachtige driekleur.
     

Deel Deze Pagina