1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] BMW 320TC cup UK/FR

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 15 aug 2016.

  1. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ik vind bij deze wagen de stock setup ook wel prima. Als het droog is tenminste. Want als ik zie dat de achterkant van deze wagen op een droge baan al redelijk lastig onder controle te houden is vrees ik dat een race in de regen één grote glibberboel wordt en dat is gewoon niet leuk. Voor een regenrace is tunen wat mij betreft echt noodzakelijk om een leuke race te krijgen. Daarom hoop ik dat dit zomerse cupje ook in-game een beetje zomers zal aanvoelen :).
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke ik ben voor Regen!

    Thx voor het helpen herinneren dat er ook regenraces zijn, nooit meer aan gedacht.

    Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Right... We rijden drie races in Engeland o_O
     
  4. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Dan hoop ik dat voor de regenraces tuning aan staat :+ dan zullen ik en de andere try-hards hun tunes heus wel delen hier. Ik herinner me regenraces waar de helft van het veld lang voor het einde maar in de pit ging staan en de andere helft drie keer per ronde achterstevoren stond op roodhete bandjes. Races waarbij de standaard-traction zo strak stond afgesteld dat je in een natte bocht al je vermogen kwijt was en je kon kiezen tussen rondglijden of rondkruipen, en alleen een bepaalde rallyrijder en een politieman een leuke competitieve race konden houden. Een race waarbij de mensen met een controller ineens veel meer grip hadden omdat het spel die dingen anders berekend dan wanneer je met een stuurtje rijdt.

    Maar ik herinner me ook een natte race in een BMW op Spa waar tuning aanstond die gewoon leuk was voor iedereen. We gaven elkaar tips om meer grip te houden en iedereen kon op z'n eigen niveau z'n rondjes rijden. De mensen met geweldige controle over hun gaspedaal konden megasnel rijden en de mindere goden zoals ik konden ervoor kiezen om de wagen wat langzamer maar wel wat stabieler te maken. En daarvoor hoef je heus geen uren met je neus in de boeken te zitten of honderden rondjes te rijden, en als we elkaar helpen bevordert dat het groepsgevoel ook nog eens.

    Regenraces zijn best leuk, en default-setups zijn ook best leuk. Maar samen zijn ze een ramp. Default-setups zijn bedoeld om de verschillen kleiner te houden zodat iedereen leuk mee kan doen, maar in een regenrace waar de default-setup niet voor gemaakt is worden de verschillen alleen maar groter omdat slechts een paar mensen de wagen goed onder controle hebben. Voor de rest is zo'n race niet meer dan een oefening in omgaan met frustratie. Het toernooi is al niet zo lang, lijkt me doodzonde als een leuke race-avond op zo'n nodeloze manier om zeep geholpen wordt.
    Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.

    Edit: Net wat rondjes op Le Circuit Bugatti met Light Rain gereden, met de default setup vloog ik continu van de baan, kreeg ik door de wheelspin hete banden, en schoof ik zelfs achterstevoren bij het weer de baan oprijden. Even in het menu de traction control slip en limited slip differentials wat aangepast, 1 minuut werk, en ik kon vrolijk stabiele rondjes rijden. Nog steeds glad en oppassen geblazen maar het was tenminste goed te doen.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2016
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gewoon net als mij regenraces overslaan. Probleem opgelost :D
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Leuk he?

    ik ga sws de digitale regendans doen!
    k wil frustratie horen, ik wil driften/slippen, ik wil onvoorspelbaarheid en ik wil heel veel regen zien!!!!!!!!!!!!

    (of tuning dan aangaat, dat is aan jullie, als er maar regen is!)

    Mietje! echte coureurs kunnen elke situatie omzetten naar een werkbare situatie.
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dan moet voor elke race gewoon tuning aan staan!! Regen of niet


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Of gewoon elke race een regenrace :D
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik bepaal.............dus ik bepaal.

    I don't like wiseguys. Steekpenningen zijn welkom.

    Namens, K-Y-ILL de IIe

    O ja voor wie het nog niet gezien had, OP is aangepast en brieving Oulton Park staat er ook.
     
    Rossi46, Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Mogen deze steekpenningen openbaar gemaakt worden of wordt verzocht deze buiten het oog van de overige participanten te houden?

    ik hoor graag wat de prijs is voor een regenrace? en wat ik moet doen/betalen om deel te mogen nemen aan de XBW Bunga Bunga feestjes..
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ah kut. Ik maar denken dat we een spelletje aan het spelen waren.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik verdubbel de inzet!!

    Al is het alleen maar om Crook een beetje op te drukken in de nattigheid :cool:
     
  13. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Net even wat rondjes gereden. Als ik maar een beetje push dan ben ik de achterkant vrijwel direct kwijt. Kan makkelijk 45ers of misschien sneller rijden maar de laps waar ik niet spin zijn bijzonder schaars. Erger nog, de rondes waar ik maar 1x spin zijn al schaars. Pittig circuit.

    Heb morgen eerst nog een verjaardag, ga proberen om er op tijd te zien.
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb precies hetzelfde. Kan Loyall redelijk goed bijhouden in alle bochten maar om het achter elkaar te doen op snelheid lukt me bijzonder moeilijk op dit circuit terwijl ik op Silverstone geen moeite had.
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik heb niet meer gereden deze week... Vanavond ofzo maar eens ff de wagen uit de garage halen en kijken hoe die is met stocksetup


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Idem.
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Iemand zin om rond 8 uur een paar rondjes te rijden??


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  18. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Ik! Ook omdat ik de dlc niet heb :)

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Bin dr wat later. Denk zo rond half 9/9uur. Heb zelf overigens de dlc.
     
  20. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Livery 27
     

Deel Deze Pagina