1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS RMTC - Renault Megane V6 Trophy Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 28 nov 2016.

?

Opzet van RMTC V6

Peiling gesloten op 8 dec 2016.
  1. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar AAN

    4 stem(men)
    28,6%
  2. Tuning AAN - Schade AAN - Safetycar UIT

    4 stem(men)
    28,6%
  3. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar AAN

    1 stem(men)
    7,1%
  4. Tuning AAN - Schade UIT - Safetycar UIT

    5 stem(men)
    35,7%
  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik verdenk jou van sjoemelen met de uitslagen.

    Als ik met XBOXDVR namelijk een screenshot maak van de timetrial zie ik dit:

    [​IMG]
     
  2. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ohhh, dus je hebt de resultaten toch wèl? o_O

    Strakke tijd trouwens...
     
    ColdzeroNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dank je. Het lijkt mij trouwens duidelijk dat jij nu geschrapt wordt uit dit kampioenschap vanwege het vervalsen van uitslagen..

    :D :D :D :D
     
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Maar goed, Mr. Photoshop-onder-werktijd. Je hebt nu alle data. Doe ff die eindstand fixen.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Nou @Rossi46 omdat jij zo opdringerig bent, hierbij de bijna-eindstand:

    [​IMG]
    De gele vakken zijn de slechtste posities van iedereen. Ik heb ze bij sommige leeg gemaakt om de automatische puntentelling zijn werk te laten doen.
    De groene vakken zijn de één-na-slechste resultaten die, indien ze hoger zijn, worden vervangen met de verhangingsresultaten uit de timetrial. (Witte letters betekend vervangen, zwarte letters niet).

    Nu hoor ik jullie al denken, in de OP staat ook dat de snelste ronde van de race ook goed is voor een punt!
    Helemaal gelijk lieve kijkbuiskinderen, even een tussenstand van de snelste rondes van alle races:

    Het klassement snelste raceronden is als volgt:
    Coldzero: 4x
    Rossifumi: 3x
    Wiethok: 1x
    Kimi NL: 1x
    Sv3nnie: 1x

    Elke snelste ronde in een race, staat voor 1 punt. Dus brengt dit tot de volgende einduitslag:
    [​IMG]
    En ik wil toch wel even opmerken dat het verschrikkelijk close is. De reden @ColdzeroNL boven @Rossi46 is geëindigd, is op basis van de snelste ronden. Rossi heeft er 3 gereden en Cold 4. Dus vandaar dat Cold stijgt naar het 2e plekje ten nadele van Rossi.

    Rest mij enkel nog te zeggen dat ik het tof vind dat het zo close is gebleven in de eindstand. 4 coureurs binnen 6 punten van elkaar geeft mij als organisatie voldoening.

    En uiteraard @loyallronin te feliciteren met zijn 1e plek in deze RMTC cup.
    Uiteraard nummers 2 en 3 ook gefeliciteerd. De rest bedankt voor het meespelen!

    Over de toekomst van het cupracen op zondag ben ik een beetje aan het twijfelen. Ik wil heel graag weer een cup organiseren, maar gezien het afnemende aantal racers (door de 2deling in racegame) zie ik dat niet al te snel gebeuren. Mijn hoop is gevestigd op een snelle release van de Private Lobbies in Assetto Corsa, want hoewel ik graag in PCars verder wil, zie ik de rest die overstap van AC naar Pcars niet meer maken.
     
    ColdzeroNL en Rossi46 vinden dit leuk.
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben heel blij met mijn 2e plek, voelde me in deze auto ook echt snel maar niet altijd gelukkig ( door contact met Hills bijv. 1e plek vergooid), de laatste race continu spinnen. Vooral de gevechten met Rossi en Asjemenou staan me nog wel helder voor de geest. Volgens mij de 1e cup waarin zoveel ronden zo dichtbij elkaar gevechten waren.
    Sta nog wel open voor een korte cup totdat de private lobby's komen hoor.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Goed om te horen Cold.
    Hopelijk zijn er meer gegadigden. Ik zat zelf te denken aan een soort Wacky cup dan, maar dan met elke week een andere auto.

    of een keer iets in de geest van een TimeAttack of iets dergelijks.
     
  8. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dan doet @Beltoni iig niet mee... :p
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat doen we toch al? Bij AC weliswaar...
     

Deel Deze Pagina