1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS GT4 - Porsche Cayman Cup | #1

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 2 okt 2017.

  1. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ben ik inmiddels uit gesloten met #49?
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Excuses!

    kusje erop?
     
    hillss en Dave 130R vinden dit leuk.
  3. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Als er nog plaats is op de grid doe ik ook wel mee maar ken alle team nummers niet uit mijn hoofd dus geef mij maar een random team dat niet bezet is
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dan graag 940!
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  5. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
     
  6. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Update: ik pak wel de #125!
     
  7. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Zo ff het stof van me account afblazen...

    Gezellig jongens ben d'r bij #35
     
    Dave 130R, Beltoni, Rossi46 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Lekker bezig pik!

    Leuk geprobeerd Cassie!
     
  9. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoeso is die al in gebruik?
     
  10. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    He Tender, leuk dat je een uniek nummer hebt gekozen! :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  11. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Mensen ik ga eerlijk zijn hier. Ik was gisteren nogal geschrokken van de (mijn) onderlinge verschillen in rondetijden. Waar ik vorige week de verschillen nog beperkt kon houden tot tienden en honderdsten van seconden, zag ik gisteren mijn tijden met 2,3 en zelfs 4 seconden afwijken van de rest van het veld. Ik doe zelf niets aan tuning behalve bandenkeuze en benzine, misschien dat daar de verschillen zaten... Of ik had mijn dag niet, of ik ben niet goed genoeg in dit geweld ik zou het niet weten.

    Ik begrijp dat hier best wel die-hards zitten. Maar ik race voor mijn lol en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet weet ik of dat wel heel erg leuk ga vinden:).

    Dit alles is niets ten nadele van jullie want ik heb groot respect voor deze groep en ik gun jullie om álles uit dat wagentje te halen wat erin zit, want dat is toch immers de opzet van het cupracen en feitelijk ook dit hele spel, maar ik weet dus niet of dat wel mijn cup of tea is. Ik ga uiteraard nu nog niet afhaken want dat zou érg laf zijn, maar ik ga het voor mijzelf wel even aankijken de eerste races. Als ik voor mijzelf tot de conclusie kom dat ik niet meer dan veldopvulling, dan haak ik helaas alsnog af.

    Nogmaals niets ten nadele van jullie, want ik kan zelf ook genoeg doen om beter te worden. Stuurtje aanschaffen, zelf schakelen enz. maar ik ben gewoon een casual noob op race gebied en dat hou ik graag zo dus het kan zo maar zijn dat ik toch niet helemaal op mijn plek zit binnen deze groep. Dat geeft helemaal niets verder maar ik wilde toch ff mijn ei kwijt.
     
  12. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    goed geregeld Kimi, nr 75 is erbij!
    wellicht een optie om een Pro en Am categorie Te maken. Dwden we ook bij FM...
    auto nr volgt, welke nog vrij is......
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2017
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  13. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Dat is kut om te lezen United, helemaal omdat je afgelopen zondag hebt laten zien zeker de snelheid te hebben! (en ook een race hebt gewonnen). Je zat vaak voorin. Mocht het setup gerelateerd zijn dan weet ik zeker dat iemand hem wel met je wilt delen.

    Wat ik zelf wel gemerkt heb is dat ik soms in de kwalificatie een seconde tekort kom, maar in de race ineens prima meekom, of zelfs het snelste ben. Komt allemaal omdat het spel vrij nieuw is en we allemaal nog niet het uiterste eruit halen volgens mij. Maar lijkt me sterk dat de rest in 2 dagen tijd ineens 4 seconden heeft gevonden. Komt vast goed man!
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Cassie, ik had gehoopt dat ik dit niet hoefde te doen. Maar bij deze zal ik even duidelijk maken waarom ik je gemute heb in party's en je ook niet deel laat nemen aan deze cup. Dat is wel zo eerlijk tegenover jou en heb jij punten waar je aan kunt werken.

    Ik heb mij namelijk de avond van de Monza crash, dusdanig geirriteerd aan je gedrag dat ik voor mijzelf besloten heb niet meer te willen ergeren aan één persoon. Ik steek best veel tijd in het organiseren en uitwerken van een cup. Denk aan scores bijhouden, verhalen typen, afhandeling van straffen en het hosten. Ik doe dat graag en dat wordt gewaardeerd vanuit de groep. Dit is een gezellige groep en een gezellige zondagavond is de reden dat ik überhaupt race in cup-verband en als ik competitief mee kan doen is dat een erg leuk bijkomend voordeel. Wat ik echter niet wil is mij ergeren aan anderen.

    In dit geval erger ik mij aan één specifiek persoon en dat ben jij. Ik vond niet alleen je reactie(en jouw startprocedure) op wat er gebeurde op Monza heel onsportief, daarnaast vond ik je algehele aanwezigheid storend. Neem daarbij de misplaatste arrogantie en je algeheel storende "stoner" praat, maakt voor mij het plaatje compleet om je van deze cup te weren.

    Nu vraag je je af, wat bedoel ik met misplaatste arrogantie?
    Neem het hele Spa-debacle in Pcars 1. Daar reed je stoer 90 proefrondes aan één stuk in je BMW GT3 terwijl je in een AMG GT deelnam. Dan staan we toe dat je van auto mag wisselen midden in de cup en vervolgens rijd je geen deuk in een pakje boter. Vervolgens komt er een klaagzang die bijna 10 minuten duurt over de auto en sluit je het (met aangrenzende zekerheid) af met een ragequit.

    Dan over je stonerpraat.
    Ik vind het niet interessant wat, of, en wanneer je rookt. Laat staan de gehele "is alcohol slechter als wiet" discussie. Nu niet, dan niet, nooit niet. Iedereen z'n eigen hobby en ga vooral je gang want het is immers toegestaan. Maar ik heb er geen zin in.

    Samengevat, mijn irritatiegrens met betrekking tot jou als racer en onderdeel van ons raceclubje is dusdanig bereikt dat ik je voor deze cup van deelname uitsluit. Wanneer de volgende cup start ben je weer van harte welkom, mits je gedrag verbeterd is.

    Je hoeft hier niet op in te gaan, want het doet toch niets met mijn besluit. Maar ik heb het met anderen overlegd en zijn steunden mijn mening en beslissing.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Kut om te lezen Art.
    Ik had tot gisteren de zelfde bevinding, dat ik ook aanzienlijk wat seconden mistte op de kopgroep. Bij mij lag de doorslag bij het feit dat ik TCS uit heb gezet. De auto vind ik nu een heel stuk neutraler rijden.

    Ik zal vanavond even mijn setup voor Brno naar je sturen. Kijken of je daar wat mee kunt!

    Goed idee @asjemenou75
    Als er een duidelijke afsplitsing zit in de groep, ga ik dat gelijk meenemen in de scorelijsten na zondag.
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Bij mij gaat het ook ruk ouwe.. Heb wel betere race dagen gekent.
    Tunen is ook niet 100% mijn ding, ik pakte altijd tunes via database website en die verbouwde ik dan weer helemaal.
    Zelf snap ik er echt geen hol van hahaha ( ja de simpele dingen) deze cup wordt voor mij ook in middenveld/achterhoede rond hangen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik mis af en toe ook de pace in kwali en of race maar volgens mij komt dat vanwege het constante wisselen van banen en auto's. Denk dat art best mee gaat komen hoor. Moet ook zeggen dat zolder erg hobbelig is
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  18. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Dank voor het begrip Jimmy en Kimi. Ik zal TCS uitzetten en kijken wat voor resultaat dat geeft. Zowiezo is TCS bij een GT auto een stuk minder nodig dan bij laten we zeggen een Group 5 bak, dus wie weet:).

    Een setup voor Brno zou zeer worden gewaardeerd Kimi, gracias:thumbs:

    @Wiethok: ja gisteren op Fuji ging het nog wel, ik had jou en de kopgroep in ieder geval nog een klein beetje in beeld haha. Wellicht is het ook zo, omdat het vorige week zo lekker ging, ik mijzelf gewoon moet richten op het midden- achterveld en totaal niet op de kop. Wat ook oorspronkelijk mijn bedoeling was.

    Nou genoeg hierover, we zien het wel hoor. Ga zo eens kijken of Forza 7 bij de Interoys ligt, voor de afwisseling.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2017
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Komt mijn setup ook jouw kant op!
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  20. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Doe mij maar #980. Dan rijden waldorf and stadler bij elkaar in het team wel zo herkenbaar voor jullie " young guns".

    Kukident en depend pants (voor mannen) , worden nieuwe hoofdsponsers van ons team. Ze keren overigens uit in natura.....
     
    hillss en Rossi46 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina