1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Pcars2] Random Racing League | #3

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 29 jan 2018.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Eerste keer dat iemand na de caution zijn plek weet te verdedigen. Jammer van de situatie met mij en Tender aan het einde van race 2. Liepen samen redelijk snel in op Gold maar tot een gevecht mocht het helaas niet komen...

    @DutchOwnage, achteraf erg jammer van de Caterham. Volgens mij is dat echt een fantastisch autootje voor een cup. Ben in ieder geval blij dat je het licht hebt gezien. ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2018
  4. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ja hij viel mij echt mee. Totaal anders dan in PC1. Ik hoop voor jou dat ie nog eens een keer voorbij komt;)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    *kuch ik accepteer steekpenningen*
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Was niet mijn auto deze nu een keer. Moeilijk en geen pace, tot overmaat geen FFB in heat 2....nog even het gevecht tussen Hills, Art en Tender zitten aankijken, waarna Tender er bet het "been" vandoor ging. Naar mijn mening een raceincident....

     
  7. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Dat was Beltoon toch die vlak achter mij aan het jagen was? Weet je, het is dat Beltoon zo vreselijk aan het pushen was vlak achter mij (en terecht), daarom was ik genoodzaakt meer risico richting Hills te nemen dan dat ik normaal gesproken zou doen. Hiils maakte een klein foutje bij het uitkomen vd bocht, daar dacht ik van te gaan profiteren, mede ook doordat Beltoon er zo vlak achter zat. Vond het echt jammer dat ik daarbij Hills raakte, vandaar dat ik ook zei dat wat mij betreft Hills dat plekje vóór mij mocht opeisen in de uitslag van Heat 2.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2018
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat was ik inderdaad. Zat lekker te pushen :D

    Hills pakte een beetje ongelukkig zijn penalty. Eerst links waardoor jij werd opgehouden, toen ging hij naar rechts waardoor ik op de rem moest.

    Ik een eigenlijk alleen voor penalties als ik ze kan hebben, bijvoorbeeld voor de caution. 4 van de 5 verdwijnen zonder reden, je kan beter 1x 1-3 seconden pakken dan 5x inhouden waardoor je aanzienlijk meer tijd verliest. Daarnaast voorkom je dit soort situaties...
     
    DutchOwnage vindt dit leuk.
  9. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Ik miste compleet snelheid in die bocht. Raakt laatste bocht de banden stapel. En kon dus totaal niet mee komen het rechte stuk op. Ik heb hier zelf de complete vrantwoordelijk voorO-)_O__O_.

    Erg losse wagen die meer met mij op pad was, dan Ik met hem_O_
     
  10. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben inmiddels onderweg vanuit Essen naar huis. Weet niet of ik 8 uur precies haal, maar mocht ik het niet halen vooral niet in paniek raken. Ik ben dan iets later.

    Kus
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    :'-(ik ben er vanavond en woensdag niet bij........succes allen.
     
  12. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren ik kan er ook niet bij zijn momenteel, al vanaf donderdag thuis een zieke kat. Die verdiend even dr aandacht die ze nodig heeft. Gaat stilletjes aan de goede de kant op, maar gezien dr leeftijd 15 jaar. Wordt het toch avondje languit met de poes op de bank.
     
  13. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Succes hills, ik had hetzelfde gedaan.
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben iets later. Moet nu nog met de honden om
     
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

    Close finish in race 1, tussen @Beltoni en mij :)

    Vond het gisteren een ontzettend vermakelijke track/auto combi :) zowel op droog als in de regen.
     
    Beltoni en Kimi NL vinden dit leuk.
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eens!

    Zo jammer dat ik Race 1 vergooide door een crash. Was erg vermakelijke auto. Goede keus van Cold!
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb twee heel vermakelijke races gehad! In heat1 superclose achter Beltoon gefinisht. Had meer ingezeten als ik geen foutje had gemaakt vlak voor de helft van de race. Was genieten, met z'n viertjes aan een touwtje reden we langzaam weg van de tweede groep, meer zijwaarts dan voorwaarts, maar verbazingwekkend clean al met al :)

    Heat2 finishte ook superclose, achter Gold. Denk dat ik toen de snelste op de baan was, maar het scheelde zo weinig dat inhalen er niet inzat. Genoten!

    Bedank voor het hosten van de cup @Kimi NL Komt er een deel 2?
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jazeker komt er een deel 2. Zal ik vandaag even openen als ik tijd heb.
    Maar aanstaande zondag is het pasen. En ik gun jullie allemaal een leuke tijd met jullie eigen familie, dus deze zondag is er niets.

    De zondag erop ben ik er naar alle waarschijnlijkheid zelf niet(circuitdagje met de Volvo).
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Leuk!



    Heat 2 was ook heel close zoals je ziet. Eigenlijk ging die hele race er zo aan toe. Heerlijk gooien, smijten en glijden in die BMW <3 Liep in de laatste ronde nog wel een penalty op maar gezien de fase waarin de race zich bevond kon en wilde ik niet van m'n gas gaan :)
     
  20. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina