1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    En het gevecht in de voorafgaande race om P8 krijgt een nieuwe dimensie.
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    20:15 - Lobby Open
    20:30 - Start Kwalificatie (15 min)
    20:45 - Start ENDURANCE (45 min), startvolgorde o.b.v. uitslag kwalificatie. Staande start.

    BRIEVING ALGARVE ENDURANCE BRIEFING 10 JANUARI:

    Bijgaand de stand na de laatste reguliere race. In de top van het klassement is alles nog mogelijk. Als er tussen Tender en Gold meer dan 3 plekken zitten in de uitslag, kan Tender nog de winst pakken. Ook Wiethok is nog niet “uitgeschakeld” in de eindstand. Bij gelijke eindstand geeft de finish positie bij de endurance de doorslag. Ook andere posities zijn nog niet zeker, een goede race is dus van cruciaal belang.

    [​IMG]

    Ingame: 01-06-2017
    Weather: Licht Bewolkt
    Timeprogression aan. We beginnen bij daglicht, eindigen zoals het er nu naar uitziet in het donker
    Rondes: 25
    Staande start
    Minimaal 1 verplichte pitstop: vanaf ronde 8 , 9, 10 …t/m ronde 16
    Penalties: Penalties staan aan op deze baan.


    EXTRA INFO:


    Pitstop: LET OP dat je een juiste bandenstrategie aanmaakt. Alle 4 de banden moeten gewisseld worden, de pitstop duurt bij allen rond de 25 seconden! Tijdens de pre-race scherm heb je 2 minuten de tijd om nogmaals je pitstop strategie te checken. Die wil nog wel eens verspringen in de strategie zelf!

    Eén Verplichte pitstop met bandenwissel in ronde 8, 9, 10... t/m ronde 16 . Let op dat je niet in ronde 7 dus al de pit in duikt! Bij de pitstop MOET je alle 4 de banden wisselen. Je moet dit zelf aanmaken in de pitstop strategy!! Als je default laat staan of als je het overlaat aan je crew om wel of niet te wisselen heb je kans dat je met de oude banden door gaat. Als geconstateerd wordt dat de pitstop niet regelmentair is zal de "gewonnentijd + 10 sec" bij de eindtijd worden opgeteld.


    Safetycar. Mocht het nodig zijn dan kan de wedstijdleiding een “safetycar inroepen” Als dat door de wedstrijdleiding geroepen wordt dan gaat de nr1 langzaamaan rijden. Max 1e versnelling en vangt het veld verder op. Als iedereen weer is aangesloten volgt een reguliere “vliegende start”zoals hieronder beschreven. Mocht de safetycar vallen in heat 3 tijdens de pitwindow kan je daar gebruik van maken. Maar je neemt de positie in die je bij het uikomen van de pits hebt. Verder houdt de wedstridjleiding dan geen rekening of je al dan niet al aangesloten bent in het veld.

    Heren het is een "BEGINNERS-CUP" fouten kunnen door de "nieuwkomers" gemaakt worden. Daar gaan wij sportief mee om. Let ook op bij inhalen!
     
    Kimi NL en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ben er ook bij. Heb vakantie namelijk en hoef dus niet te werken. Moet wel even oefenen op deze track.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. JoranB92

    JoranB92 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik race morgen niet mee jongens! Maar dat bespaart jullie weer hindernis op de baan en echo in de headset haha:D. Enjoy the race! ;)
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Meer liefhebbers om het aantal rondes te verdubbelen?

    :p
     
    HRT WietHoK NL en Beltoni vinden dit leuk.
  6. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Was weer een leuk toernooi! Bedankt voor het organiseren!!
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  8. Flying potatoo

    Flying potatoo New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd leuke serie
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    @asjemenou75 thnx voor deze cup
    @GoldPwnageNL gefeliciteerd met de titel man

    En de rest ook bedankt natuurlijk

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  10. Flying potatoo

    Flying potatoo New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    11
    Felicitaties aan gold voor de beste teamgenoot te zijn.
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ff een paar mooie momenten van mijn race voor ik pitstop problemen kreeg







    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Victor-J, GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  12. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Bedankt voor de felicitaties! Bedankt voor het organiseren Asjemenou, erg van deze cup genoten! Morgen zal ik de screenshots posten :)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Als je de replay checkt zou je mijn actie in de 1e ronde buitenom bij drie man kunnen filmen. Heb zelf de replay niet kunnen opslaan
     
    B Tender vindt dit leuk.
  14. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    [​IMG]

    Heren de eindstand van de AM cup is in beeld.

    GoldPW deed zijn GT eer aan!, gefeliciteerd! !!

    BTender ondanks zijn niet meewerkende stuur/PJC2 settings, netjes 2e

    en ROOKIE of the YEAR op plek 3……,

    Victor JANSENNNNNN!!!!

    Respect!!

    Ook Max en Untouched, leuk om jullie erbij te hebben en wees welkom bij alle cups die georganiseerd worden.
    Ikzelf had heerlijk gereden (ja zelfs ik kan Kimi zenuwachtig maken met wat extra oefenen ;) ). Een podiumplek zat erin totdat in ronde 15 alles mis ging. Helaas moest ik 4x pitten voordat ik eindelijk 4 juiste sloffen eronder had (1x geen banden, 2x weer geen banden, 3e x wets en daarna de gewenste slicks). Vervolgens 4 minuten verloren en heb ik m uiteindelijk in ronde 20 aan de kant gezegd. Balen, maar erger vind ik nog dat ik daarna nog gechecked heb of de juiste strategie was opgeslagen……en dat was helaas wel zo, dus ook daar is een issue met PJC2 =(. @HRT WietHoK NL hokje, ik heb tijdens de race in ronde 14 gechecked of de juiste pitstop geselcteerd was, toen constateerde ik dat die "versprongen" was naar de Hockenheim (wets) pitstop strategie. Wat in principe al gek was want die strategie had ik definitef verwijderd. Ik heb toen opnieuw de Algarve strategie, dat was dus (4 slicks vewisselen voor 4 nieuwe slicks) geselecteerd....... heb jij toevallig ook tijdens de race, voor je eerste pitstop, je strategie opneiuw geselcteerd of on the fly het e.e.a. aangepast ????

    Moest nog wel even lachten om de paniekaanval die zich van GoldPW meester maakte toen ik voor m de pit uitkwam op p1. Gelukkig voor hem kwamen de geruststellende woorden “ik moet nog een keer de pit in” van deze senior O-) snel……., wel jammer van de tijd die ik erin gestop had. Helaas nu weer aan het werk dus geen extra tijd maar ik heb wel zin in Bathurst.

    Volgende week woensdag nog geen nieuwe cup. Even een weekje rust.

    Cheers!!
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2018
    MaxWV, JoranB92, hillss en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    60% van de races gereden en toch een P4.
    Ik heb slechtere resultaten gehad :D
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    @asjemenou75

    Nope verder helemaal niets gedaan.. Na dat het de 2e keer ook mis ging wel ff langs de kant gestaan en gekeken, maar de strategie die ik had gemaakt was ook gewoon geselecteerd.. Heb later maar gewoon voor default gekozen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben ook wel tevreden met P6. Was nog minder aanwezig. Vind het een leuk autootje maar de track limits mogen van mij (voor cup races) een stuk minder streng. Elke inhaalactie is een risico, wat voor mij een beetje de plezier eruit haalde.

    Had gisteren met Kimi heerlijk kunnen vechten om P1, echter bleef het nu bij wisselen van plaats vanwege waarschuwingen.
     
    Victor-J en Kimi NL vinden dit leuk.
  20. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Ondanks dat de scores niet helemaal representatief zijn door het ontbreken van een aantal mensen bij een aantal races en niet meewerkende stuurtjes en games, toch blij met de 3e stek! Ik heb in het verleden wel serieuzer Forza gereden via VirtualMotorsports en TORA, iets wat ik erg leuk vond. Ivm tijd kwam het er niet van, maar dankzij de attentie van Ruud maar weer eens meegedaan. Vanaf Maart een ander huisje, een nieuw stuur en dan kan ik er helemaal voor gaan zitten. Bedankt voor de leuke battles en ongetwijfeld tot een volgende cup!
     

Deel Deze Pagina