1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Sign-up] EU Megane Trophy AM cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 24 nov 2017.

  1. Flying potatoo

    Flying potatoo New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    11
    Liefst zou ik de penalties aan zetten tijdens quali omdat iedereen dan gelijk is. Maar indien mogelijk tijdens de race uit want indien je met 2 naast elkaar rijdt en de een gaat een tikkeltje buiten de lijnen zijn we volwassen genoeg om de plaats weer af te staan. En penaties zijn irritant als ke met veel personen dicht bij elkaar rijdt
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Als het toch nergens meer over gaat gewoon mee doen man

    Rond 20:15 gaat lobby open
     
  3. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik doe mee heren

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  4. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    Leuk!
     
  5. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Nummertje #55

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nog ff de doping test ontlopen en dan ben ik er klaar voor

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    hillss en B Tender vinden dit leuk.
  7. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik neem nummer 53 wel.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Aah ik laat je 's nu @asjemenou75 zijn bericht pas. Hij is hier al op ingegaan :)
     
  9. CassiRacer

    CassiRacer Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou heren jammer maar helaas zal ik de handoek in de ring moeten gooien zover het bij project cars 2 online betreft het spel is bij mij niet te spelen,maar ik ga zorgen ervoor dat ik betere wifi of kabel in mijn xbox. Bij deze heel veel raceplezier vanavond!

    Verstuurd vanaf mijn SM-J710F met Tapatalk
     
  10. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
    jammer cassie!
     
    CassiRacer vindt dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Goed nou wil ik het cker weten ook... Nu penalties aanstaat zijn het dan de track limits van de game jah of nee??

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij de volgende patch worden de track limits een stuk strenger dus laten we er ons nu niet druk om maken.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmmm sorry jongens. Ik mopperde/rante omdat ik de racelijnen van jullie spiegelde aan de FIA-regels (altijd twee wielen binnen de lijntjes), waar, zo bleek achteraf na napraten met @asjemenou75 de insteek meer was 'als de game het goed vind is het goed'.

    Dat m'n microfoon (zowel horen als spreken) in heat een en twee niet werkte en ik m'n gedachten dus niet kon uiten hielp daarbij niet... Gooide het er dus allemaal uit toen ik weer te horen was,biet heel handig van mij, en veroorzaakt door een misverstand over de regels mijnerzijds.

    Heat een onder zware zware druk gestaan van Auto gespot. Ik kwam heel goed weg na een foutje in bocht een, daar had ik enorm geluk achteraf.

    Heat twee genoten van gevecht met WietHok tot het fout ging. Volgens mij reden we een rondje letterlijk van de eerste tot en met de laatste bocht zij aan zij, supervet. Ha dik beelden opgenomen Gold? Je zat geloof ik eerste rang. Onze botsing was een combinatie van factoren. Ik gunde je niet heel veel ruimte om terug de baan op te komen in de laatste bocht, dat lag deels aan een stukje frustratie zoals hierboven beschreven mbt tracjlimits en deels vanuit de insteek dat degene die de baan verlaat (zeker als hij ervaren is) zelf zorg moet dragen om veilig terug de baan op te komen.

    Heat drie eerst in gevecht met WietHoK. Na de pitstop lag Kimi ineens voor me en autogespot en gold zwaar op mn staart. Een I haalpoging van de snelle autogespot lukte niet, en uiteindelijk ook Gold achter me weten te houden, p2 gefinisht.



    Ik denk dat Silverstone letterlijk en figuurlijk meer ruimte biedt om in te halen met diverse bochten waar alternatieve lijnen mogelijk zijn. Belooft een mooie race te worden.
     
    asjemenou75, Kimi NL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Die crash met mij in de laatste bocht had ik eerlijk gezegt wel van verwacht dat men achter mij zag dat ik die bochten sectie niet goed door kwam, en dus wel wat ruimte zal laten. Op het moment dat ik weer de baan op kwam had ik nog gewoon snelheid + nog maar 2 meter uitloop en ook echt niet verwacht dat je gewoon nog vol op de racelijn zat.. Shit happens helaas

    En nu ik de nieuwe pedalen heb en dus abs ook maar uit heb gezet ben ik weer op rookie niveau

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2017
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Start van race 1 was overigens weer erg lekker. Pakte voor de eerste bocht twee of drie plekken.

    In Heat 2, lap 2/3 kwam Potatoo iets te enthousiast aan bij bocht 2 waardoor ik in de vangrail belandde en terug viel van P4/5 naar P9. Dat soort ongelukjes horen ook gewoon bij een cup car race. Verder was het daardoor een vrij saaie race maar in de overige heats heb ik me uitstekend vermaakt. Zeker niet mijn favoriete circuit, desalniettemin een zeer geslaagd avondje!
     
  16. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Zal morgen race 1 ff samenvatten, als iemand nog situaties terug wil zien :)
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zoals ik al zei, mijn start :). Betwijfel of het er spectaculair uitziet maar het voelde wel lekker na een bijzonder matige quali :thumbs:
     
    ruud_p vindt dit leuk.
  18. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    Ik zie dat de teamfoto van mij en @Beltoni goed gelukt is.
    Team Kimitoni <3
     
    Beltoni, GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Haha en ik dacht juist dat jij wel wat ruimte zou laten juist. Beetje een principe-dingetje maar ik ga normaal gesproken niet snel van m'n gas om iemand ruimte te geven om (volgas) terug de baan op te komen.

    Achja, allebei een beetje schuld denk ik, en allebei de prijs ervoor betaald helaas.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina