1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS V8SC - V8 Supercars Cup | #2

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 23 nov 2017.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij ging het een stuk minder lekker. Kan ook niet verklaren waarom mijn race pace zoveel langzamer was dan in de kwalificatie. Toen hij bij de pitstop geen banden wisselde en ik dus nog een keer moest, was de achterstand op Kimi al te groot. Daarna nog twee extra stops gemaakt zodat ik een beetje kon hotlappen maar dat hielp helaas niet. 4 seconden per rondje inleveren maakte het racen ook niet bepaald plezant. Snel vergeten deze race.

    Gefeliciteerd Tender, erg snel en stabiel gereden! Kimi, zoals altijd, bedankt voor het organiseren.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dankje beltoon!!
    Je weet dat ik twijfel of deze game in alle gevallen alle spelers g er lijken omstandigheden voorschotelt. Misschien had jij 'pech' ditmaal..

    Anderzijds, Jimmy en ik haalden onze kwali pace ook bij lange na niet, zat bij mij dik twee sec tussen, bij Jimmy bijna twee. Tijdens de race was 't an 't afkoelen, reden we vaak of met rotte banden of een boel brandstof, en neen je over 't algemeen wat minder risico dan tijdens de kwali.
     
  3. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Netjes gereden Tender. Ook Jimmy weer knap naar voren gereden. Ikzelf minder, 1 rondje knallen lukte nog wel, maar ik merkte tijdens de race dat mijn concertatie laag was. Teveel fouten te vaak naar de pits. Jammer want toch een favoriete baan van mij. Kimi dank voor de organisatie!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Allereerst jammer van de lage opkomst! Deze race was zeker toffer geweest als de usual suspects ook van de partij waren geweest. Maar dat ik bijna niemand heb gezien deze race had ik toch echt aan mezelf te danken. In Lap 1 mezelf laten verrassen door 112 kg brandstof + enorme draft van Tender, waardoor ik ietsjes rechtdoor schoot in de laatste chicane met een onschuldige spin tot gevolg. In principe niks aan de hand met nog 103 minuten te gaan, maar 'in the pack' kon ik niet mijn eigen tempo/ritme rijden en maakte daardoor al snel een erg stomme fout (ook echt in zo'n bocht waar het nog nooit mis gegaan was en terwijl ik niet aan het pushen was). Gevolg; stuur goed krom en ik moest in lap 3 al pitten voor reparaties. Meer dan hopen dat de kopgroep ook in de fout ging kon ik vanaf dat moment niet meer doen.

    Vanaf lap 4 t/m het einde verder wel een chill tempo gereden. Ergens voor de 1ste pitstop nog een keer licht de muur getoucheerd, maar ondanks schade aan de voorbumper kon ik nog steeds 2.07'ens rijden. Ontzettend jammer van dat foutje in L3 want ik had me graag gemengd met @B Tender en @ColdzeroNL in het eerste gedeelte van de race.

    Props voor je pole trouwens Tender! Omdat ik al pole 'had' was de druk eraf in mijn laatste rondje en kon ik all out gaan. Klein foutje in de eerste bocht maar de mountain section ging fucking lekker en dacht niet dat iemand m'n tijd nog kon pakken haha. Lekker man!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Heren,

    Sorry voor het afmelden van gisteren..

    Maar hoofdpijn, wereld zag eruit als een draaimolen gisteren.

    Kimi bedankt weer deze cup, in ieder geval
     
  6. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Om het woensdag topic even schoon te houden;

    @hillss @Kimi NL @Beltoni @GoldPwnageNL @ColdzeroNL @B Tender @Racerblade01 @Rossi46 @asjemenou75 @ruud_p @HRT WietHoK NL @DutchOwnage @Flying potatoo @Victor-J @MaxWV @JoranB92 @Rossi @Dex

    Werk, vrouwliefjes, andere games, de leeftijd... wat de reden ook mag zijn, we zijn allemaal een stukje drukker dan een x periode geleden geloof ik. Daarom wil ik een Super Random Cup organiseren. Een serieuze PCars 2 cup voor op de zondagavond (?) waar men geen voorbereiding voor kan treffen. Net als in het echie moet je wachten tot de eerste vrije training zich aan doet. Vooraf oefenen mág wel, maar de baan en auto worden pas 5 minuten voor opening van de lobby bekend gemaakt, so good luck with that.

    Opzet qua tijd, duur en races moet ik nog even voor gaan zitten, maar ziet men dit zitten? Like als je zondagavond cool vindt. Reageer even met een andere avond als dat beter uitkomt. Of als je dit idee kut vindt.

    R&R = R&R Back
     
    Kimi NL, GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zie het wel zitten op voorkeur ma, di of do avond. Vind de zondag toch wat minder geschikt worden voor mij persoonlijk.
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ná de race op Bathurst kwam het dan eindelijk nog tot een kortstondig gevecht met @Jimmy J, skip naar 1:20. Eindigde met Jimmy die 3 meter rechtomhoog vliegt. :p



    Ooh en zie hoe m'n banden eraan toe zijn na de race..
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    [​IMG]

    Eindstand:
    Verschil tussen #2 en #3 werd bepaald door het aantal overwinningen, maar omdat dit geen uitsluitsel gaf is de eindstand van de laatste race leidend geweest.

    Gefeliciteerd @B Tender en @ColdzeroNL
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Woohooo!! Hoogtepunten en dieptepunten gekend deze cup, de welbekende lach :lol:en de traan:'-(, maar me overall gewoon enorm vermaakt. Bedankt @Kimi NL voor de organisatie :)

    Ikke alleen niet snappe niet waarom Coldzero (ook) bovenaan staat, al gun ik het hem natuurlijk van harte:D:DO-) Heeft hij soms nóg meer geld naar je overgemaakt dan ik heb gedaan? :rolleyes:

    Uitslag had er tenslotte mogelijk weer heel anders uitgezien als @GoldPwnageNL deel had kunnen nemen aan de laatste race! Die reed ook een heel sterke cup.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2018
    hillss vindt dit leuk.
  11. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    M'n slechtste finish een 2de plaats deze cup

    [​IMG]
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

Deel Deze Pagina