1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS V8SC - V8 Supercars Cup | #2

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 23 nov 2017.

  1. GoldPwnageNL

    GoldPwnageNL Always go for gold!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    383
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Genoten vanavond jongens! Heerlijk gereden, toffe bak en ik écht had een goed gevoel bij de baan, dus vol vertrouwen kunnen pushen, heerlijk genoten. Ik vond het random-weer ook een leuke toevoeging.

    Ik had van te voren getekend voor een P1/P2. :) Kon het na de race niet laten om tóch nog even de Time Trial in te duiken. Zojuist, met de stock-setup (stable), @ColdzeroNL z'n wereldrecord even bijgeschaafd met 1,3 sec, en er voor de aardigheid ook maar een video van gemaakt :)



    [​IMG]
    Heerlijk baantje. <3<3
    EDIT: Kakkie, geluid weggevallen, hier de bronvideo
    EDIT:
    Had nog wel een klein momentje in de kwalificatie :whistle:


    EDIT2:
    @GoldPwnageNL die geen andere optie heeft dan onder midvoor rijden:rolleyes::confused::confused::D8)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2017
    GoldPwnageNL en Kimi NL vinden dit leuk.
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oprecht genoten gisteravond!
    Pace lag toch wel iets lager als die van @B Tender maar dat mocht de pret niet drukken!

    Race 1:
    Goede start gehad, ondanks mijn straf die ik tijdens de kwali had opgelopen. Binnen 2 ronden @ColdzeroNL naar P3 kunnen verschalken, althans, hij had er zelf een groter aandeel in als dat ik had :p. Tot het moment dat B Tender z'n Park-mobile app had aangeslingerd en hem in de hairpin netjes in de bocht parkeerde om van de race te kunnen genieten, reed ik netjes P2. De stop van Tender gaf mij de leiding die ik niet wilde hebben. Volgen ging mij beter af op deze baan en met de opkomende mist reed ik liever achter iemand.

    Aan het einde rechte stuk maakte Tender nog een lekkere inhaalactie op mij, waarna ik comfortabel naar de finish ben gereden op P2. Laatste ronde mijn enige fout in allebei de races gemaakt, door mijn auto bijna af te schrijven in Bocht 1.

    Race 2:
    Had een kut start. Ondanks een P2 in de kwalificatie (ik vond oprecht die 5min shootout erg vet :D) had Gold mij voor bocht 1 al te pakken. Die maakte een fout in de één na laatste bocht waarna ik weer naar P2 ging.

    Tender maakte weer een fout, dus ging ik weer naar P1. Om vervolgens door een love-tap van Tender in de pits te belanden voor mijn schade-reparatie en een setje regenbanden.
    Na de pitsstop weer terecht gekomen op P1 waarbij ik mijn voorsprong op Tender zag afnemen. Die man is gewoon "fearless" op dat smalle baantje.

    Gelukkig verremde Tender zich in de hairpin van de laatste ronde en kon ik de winst meenemen.

    Auto/Baan combinatie was echt geslaagd! Ding gaat ook heerlijk hard door z'n brandstof heen <3

    Het Mist/regen effect vond ik ook erg gaaf gisteravond. Heerlijk om volle bak door de mist te trappen om vervolgens op de mini-map te staren of er ook iemand voor je zit en waar je uberhaupt zelf bent :p
     
    B Tender vindt dit leuk.
  4. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Totaal niet genoten.. Eerste race gelijk in ronde 1 naar de klote door een dsq door een nogal vage pitlane ( helaas toen geen restart en nee ik vraag daar niet zomaar om) .. Race 2 uit eindelijk maar gestopt na dat ik op 2 ronden achterstand ben gekomen door niet kloppende banden wissels ( uit eindelijk klopte die wel maar was te vroeg) en toen was voor mij de lol er wel weer af.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De pitlane is niet zo moeilijk toch? Gewoon voor het lijntje met de twee rode pionnen 60 rijden en je zit altijd goed. Alleen met je met deze auto niet vergeten dat je ruim 150 rijdt in zijn tweede versnelling en verwacht dat wel even bij te remmen in 10m.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Nou ik ging binnen 10 meter echt niet langzamer.. Gister bv ook United er bijna afgeknald omdat me wagen gewoon niet wou remmen.. Goldpeewee zat achter me en zag me ook gewoon remmen en toch vol rechtdoor de muur in.

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja dat zag ik in mijn binnenspiegel. Werkt je rempedaal nog wel goed dan?
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Vast niet meer.. ( gaat al anderhalf jaar mee nu)
    Maar moet van vrouw wachten tot 5-12 voor ik de T3pa pro mag gebruiken

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    LapjeNL70 vindt dit leuk.
  9. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Ik hoorde Wiethok in de headset al schreeuwen ooohhh ooooohhh net voordat ie volle vaart rechtdoor knalde. Gelukkig kon ie mij nog ontwijken inderdaad. Voor de rest vindt ik het een lekkere wagen en kan ik re-de-lijk meekomen. De wisselende weersomstandigheden zijn een fijne toevoeging inderdaad. Heat 2 was een stuk minder van mijn kant, door eigen toedoen kon ik 3 keer de pits opzoeken en dat was gewoon niet nodig geweest. Gelukkig (voor mij dan) was er een medecoureur die zelfs nog 1 keer meer de pits in moest (he Cold:+) en waren er mensen bij wie de bandenwissel niet goed uitgevoerd werd, wat natuurlijk echt klote is want je komt totaal niet vooruit in de regen op slicks.

    Al met al erg leuk geweest en kijk alweer uit naar de volgende.
     
  10. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Vond het ook weer eens leuk om mee te doen! Twee keer bij de start lift off oversteer in dezelfde bocht.. hoe is het mogelijk :mad:

    Daarna wel leuke race met asjemenou gehad. Op het rechte stuk met een stuk stoep ingehaald waardoor ik m'n stuurinrichting beschadigde en dus met een schuin stuur moest doorrijden :D :'-( :D
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    EUROBEAT INTENSIFIES!

    Even dit nummer opzetten en dan deze afbeelding bekijken:



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    :D

    Hier moest ik gisteren tijdens de race al om lachen, dikke Initial D stijl van rijden in de regen :p
     
    GoldPwnageNL en B Tender vinden dit leuk.
  12. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand die geslaagd is in de replay? Wil m'n inhaalactie wel zien. Was ronde 2 of 3 geloof ik :)
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Race 1 of Race 2?
     
  14. ruud_p

    ruud_p Autogespot

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    94
    Race 1 :)
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ga vanavond voor je kijken!
    *of mijn replay het heeft gedaan*
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Iemand wat printscreens van de uitslagen?
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Race 1:
    [​IMG]

    Race 2:
    [​IMG]
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Klassement staat overigens gewoon al in OP hoor!
     
    B Tender vindt dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het ziet ernaar uit dat er een goede kans inzit dat ik komende zondag moet missen ivm Sinterklaas. Geldt dat voor meer mensen?
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Had net een toffe race in thunderstorm op Snetterton (had twee van de drie slots op random staan). Tricky baantje wordt het dan want er blijft veel water staan.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina