PCC Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sylvano, 27 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo online gamer!

Heb jij al eens van het PCC Tournament gehoord? Het PCC Tournament (van het PlayStation 2 Clan Center) is namelijk weer geopend! Na enkele maanden dicht te zijn geweest zijn we weer terug, en beter dan ooit! We hebben de saaie website weg gedaan en geheel vernieuwd. Na een paar maanden dicht te zijn geweest begon het toch weer te kriebelen. Wij wouden weer aan de slag met PCC Tournament en zijn van plan om nog beter te worden dan voorheen. Hoe wij dit gaan doen? Ten eerste zullen wij ons niet meer alleen met de PlayStation 2 bezig houden. De Xbox is nu ook van de partij en in de toekomst gaan we wellicht de harten van PC gamers ook veroveren! Verder is een toernooi waar je niets kunt winnen lang zo leuk niet als waar je wel wat kan winnen. Daarom zijn wij samen gaan werken met GamerzHeaven. GamerzHeaven.nl is een website die zich bezig houd met games. Zij leveren dagelijks de laatste nieuwtjes en recensies.

Door de samenwerking met GamerzHeaven (n.v.t.) is het voor ons mogelijk geworden om prijzen weg te gaan geven. Zij zorgen er voor dat wij prijzen beschikbaar gesteld krijgen. Natuurlijk zitten we zelf ook niet stil en regelen wij zelf ook het een en ander. Wat dacht je van een volledig ondersteund hosting pakket inclusief domeinnaam met een waarde van €55,- (exclusief b.t.w.) dat vriendelijk beschikbaar is gesteld door /Mod spam
    Om te beginnen organiseert PCC Tournament 3 toernooien. Voor SOCOM 2 worden 2 toernooien georganiseerd. De eerste is voor de clans. Het toernooi staat min of meer in het teken van het inmiddels als weer 1 jarig bestaan van SOCOM 2 in Europa. De winnaar van dit toernooi wint het eerder genoemde hosting pakket, beschikbaar gesteld door /Mod spam Het 2e toernooi is voor de dubbel teams. Een toernooi waar teams van 2 personen aan mee doen. Zij kunnen een PlayStation 2 controller van Piranha winnen, beschikbaar gesteld door /Mod spam
    En tot slot, Halo 2. Voor dit spel hebben we wel hele mooie prijzen om weg te geven. Wat dacht je van een Halo 2 headset, een Halo boek en een Halo t-shirt? Vriendelijk beschikbaar gesteld door Microsoft (www.xbox.nl).

Meer informatie over de toernooien kan je vinden op de bijbehorende pagina's. Hier staat onder andere de start datum, inschrijf datum en vereisten op.

Heb je zin om mee te doen aan een van onze toernooien? Bezoek dan snel onze website op n.v.t. , wordt lid en schrijf je in!

Wij van PCC Tournament willen nu alvast iedereen veel plezier wensen in de aankomende toernooien. Kom regelmatig terug om te zien of er nog meer toernooien zijn, want we geven nog lang niet alles weg van wat we hebben. Have fun!

Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2005
  2. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    wellicht heb je het nog niet gezien maar dit is tog egt een xbox forum dus ROT OP. kut ps2

3. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht heb jij niet het hele bericht gelezen, want aan het eind staat dat er ook een HALO 2 toernooi is.

4. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies ;)

Het gaat hier dus om een Halo 2 tournament. Je kan winnen:

1e prijs: Halo 2 headset
    2e prijs: Halo 2 Book
    3e prijs: Halo 2 T-Shirt

Zijn toch anders best wel mooie prijzen lijkt mij zo. Overigens zijn we van plan om in de toekomst misschien uit te breiden naar PC Tournaments en nog meer tournaments voor PS2/Xbox.

gelieve goed te lezen en desnoods normaal te reageren.

5. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    ok sorry dan maar zou je dan de volgende keer niet de nadruk willen leggen op de ps2??? want daar heb ik geen behoeft aan [op een xbox forum al helemaal niet!!]:{

Laatst bewerkt: 27 mrt 2005
  6. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was oorspronkelijk PS2 Only. Maar door de sponsoring van GamerzHeaven.nl is dit uitgebreid tot Xbox en binnenkort misschien PC. Maar meld je aan zou ik zeggen voor Halo 2 en bewijs je kunsten.

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dat ps2 gedoe dan weg, dat roept bij sommigen hevige emoties op...:)

8. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet hele teksten knippen :p

Maar het inschrijven voor het tournament kan morgen om 12.00 maar je kan je wel al registreren voor een account om morgen gelijk in te schrijven.

9. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit verdient wel een klein kickje vind ik :)

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 boek ?? Dat lijkt me wel gaaf man. En een T-Shirt ook..lekker met een Shirt met Halo 2 print over straat lopen..*)

11. Sylvano

Sylvano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het hoeven niet altijd super prijzen te zijn. het is gewoon leuk om gewoon mee te doen aan iets. Inschrijvingen zijn sinds gisteren begonnen dus wees er snel bij.

12. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry, maar toernooien kunnen niet op deze wijze op xboxworld worden gepromoot. Als je een toernooi wil beginnen, dient dat geheel op xboxworld georganiseerd en afgewerkt te worden.

Sponsoring van andere sites is ook een no-go. Zie ook het beleid
    Hier kan je nalezen hoe je wel een toernooi op xboxworld kan organiseren. Alle door jou geplaatste links zal ik verwijderen en deze thread gaat dicht.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina