PCTV en xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle333, 22 jan 2004.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las laatst in de pu dat ik met een PCTV kaart mijn xbox op de PC kan aansluiten als ik de gele plug van de scart in mijn pc steek. Dit is gelukt, maar ik zit nu met het volgende probleem: Hoe krijg ik audio? ik heb nog 2 stekkertjes over, een rode en een witte.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op je speakers.

3. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahum..beetje basic, maar ik zal je een duwtje in de goede richting geven :)

Die twee stekkers zijn de stereostekkertjes, die kan je niet rechtstreeks aansluiten op je compu, maar er is bij een elektronicazaak vast wel een stereo-jack-naar-pc-line-in verloopstukje te krijgen..als je het gewoon daar vraagt is het geen probleem en wijzen ze het zo aan denk ik.

Andere manier is, als je een versterker op je kamer heb, of stereotoren ofzo. Dan kijk je of er achterop een rode en een witte ingang zitten (Cd-in, DVD, Line-in of iets dergelijks) en dan sluit je de rode op de rode aan en de witte op de witte en dan zet je je versterker of stereo in de goeie stand...snappie?

BTW: Op je speakers???? Wou je 1 stereospeaker aansluiten dan :D Wouter

4. StonecoldkillaH

StonecoldkillaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm armageddon das zo stom nog niet wat wouter zegt hoor

want het geeft speakersetje stereo + Bas ding ja ding want daar kan je dan aan de achterkant die rode en witte stekker in duwen en dan krijg je dus geluid op je boxen.

maar als ie het perse via line in moet dan is zon verloop stekkertje idd wel handig

5. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hi,mijn vraag is hoe de kwaliteit van het beeld is met zo'n PCTV kaart.
    tegen mij zeggen ze allemaal dat je beter zo'n vga box converter kan kopen, maar die zijn weer duurder.

er moet zoiets van trust zijn , 2 modellen , maar waar en hoe duur ???

6. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja..als je zo'n speakersetje heb is het wat makkelijker ja :) Maar das eigenlijk exact hetzelfde als een versterker met 2 boxen, alleen is de versterker hier ingebouwd in de Subwooofer neem ik aan...

Ik zei trouwens niet dat WouteR stom was :)

Jouri60: Koop noot zoooi van Trust...http://www.futuremax.nl/xboxacc.htm hier staat een goeie tussen

Laatst bewerkt: 22 jan 2004
  7. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar weet jij zeker dat dat de juiste voor mij is,
    ik kan er via de groothandel namelijk voor 45.euro aan komen (aan de vga-box) die op futuremax staat.

maar ik heb ook gehoord ,dat er velen terug komen vanwege slecht beeld kwaliteit.

is dat zo, of is dat bullsh*t ????

wie heeft er ervaring mee ????

plz help me

byetheway , ik heb een TFT plasma scherm 17'' ,
    ennie probs daarmee met de genoemde of andere vga-box ??

8. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    de situatie is: i heb 2 boxen, een met een witte en een met een witte, rode en zwarte out. Ik heb van men xbox nog de witte en rode out over.

Deel Deze Pagina