1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

pda backup terugzetten gaat niet

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door geforce, 8 jul 2006.

  1. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    mijn probleem is het volgende: ik heb met activesync(v 4.0)een backup gemaakt van mijn qtek 2020
    vervolgens een firmware update gedaan, en nu wil hij die backup niet meer terugzetten(hij verteld mij dat de backup voor een ander apparaat is)

    nu is mijn vraag of er een manier is om die backup terug te zetten, of de bestanden in die backup te kunnen halen (de backup is een "backup.stg" bestand)
     
  2. DaboNL

    DaboNL Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit komt door de firmware upgrade, enige oplossing is denk ik, de oude firmware er weer op zetten.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoeft niet altijd , kan ook zijn dat de PDA-naam niet overeenkomt met die van de backup.
     
  4. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    het is nu gelukt, door een hoop instellingen waaronder de naam/regio/land/enz te zetten hoe ze stonden voor de firmware upgrade, en hij gaat gewoon fijn wel de bakup terugzetten:)

    toch bedankt voor jullie reacties tho
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een backup gemaakt met Activesync staat helemaal los van de gebruikte firmware van de PDA.
    Daarom moest het ook iets simpels zijn als een verkeerde PDA-naam.

    Gebuik activesync voor verschillende PDA's (Ipaq en Orange SPV) moet er niet aan denken dat een backup in een aparaat kan komen waarvoor het niet bedoelt is.
     

Deel Deze Pagina