He,
Ik wil graag een PDA kopen om er lekker met te stoeien internetten en weet ik het allemaal. Maarja, als je nog nooit in zo'n ding verdiept hebt, maar dat wel probeert maar het gewoon NIET wil lukken. Dan vraag je om hulp. En waar is de beste plaats dat te doen? Hier natuurlijk
Ok, je zult nu wel denken get to the point! En dat begrijp ik, dus hier komt het: Ik wil een PDA kopen, maar heb geen flauw idee wat ik moet nemen. Daarom dit topic. Ik wil er windows op hebben en een WLAN iets, zodat ik kan internetten. Mooi kleurenbeeldscherm natuurlijk en ik moet er eventueel software op kunnen zetten (uitbreiden bijv. met navigatie???) Navigatie is niet persé noodzakelijk, maar wel leuk. Als hierdoor de prijs flijnk omhoog gaat hoeft het natuurlijk niet. Ik moet er muziek op kunnen afspelen en filmpjes. Uitbreiding van geheugen moet ook kunnen! Bluetooth (ofzo ) en infrarood hoeft niet, want daar kan je toch niets mee. Ook moet die wel wat tijd kunnen door brengen en niet na 2 uur uitvallen om weer opgeladen te worden.
Kunnen jullie mij helpen? Ik hoop het. Dit zoek ik er eigenlijk in, omdat ik niet weet wat voor meer mogelijkheden er mogelijk zijn. Dus als je wat intressante mogelijkheden noemt, kan ik die er misschien ook nog wel bij verwerken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. :b:
Darkon.
*voor eventuele typfouten ben ik niet verantwoordelijk
PS: Hij moet niet traag zijn! Ik weet niet of het kan, maar hij moet niet sloom gaan doen, daar heb ik een hekel aan. Voor die mensen die bij AH werken, de snelheid van die terminals, moet die MAKKELIJK kunnen overtreffen.
PS 2: Email, ook belangrijk. Ik wil mijn xs4all acount erop kunnen draaien en hotmail. Misschien bestaat outlook voor een PDA? Of zit dat standaard in Windows Mobile?
PS 3: (Jaja, ik blijf aan het editten) Het touchscreen moet goed werken! Niet dat ik er met een hamer op moet slaan voordat er iets gebeurd. Maar ook weer niet TE soepel. Gewoon goed gericht en soepel.
Laatst bewerkt: 20 jul 2006