1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    In Nederland moeten we gewoon niet zo negatief doen als iemand arrogante trekjes vertoont. Liever een arrogant iemand dan zo'n saai schaap die met iedereen meeloopt.

    Arrogantie vind ik tot op een zekere hoogte gewoon positief.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja dat is waar. Maar na een overwinning staat Van Barneveld zich op de borst te kloppen. Dan mag je ook wel mans genoeg zijn om na een nederlaag een interview te geven. Die andere Nederlanders doen dat wel gewoon.
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    We hebben het wel over fucking darten hé.
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ach, niet zo serieus nemen. Valt ook weinig te discussiëren over darten. Stompé is voor mij toch een dart-icoon, juist omdat hij niet veel bereikt heeft. Toch doet hij elke keer mee 8)
     
  5. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die commentators eigenlijk best goed, vooral die gozer die eigenlijk altijd het dart commentaar doet (hij was nu analist met Co). Die gozer weet echt wel waar hij over praat. Maarja, ik ben een PDC WK kijker, ik kijk het 2 weken per jaar, maar als ik die gozer even alle opties op hoor noemen om het uit te spelen, en hoe hij spelers analyseert, toch wel +1 voor hem.

    Al me al moeten die jongens echt snel kunnen rekenen. Ik ben echt geen slechte snelrekenaar, maar hun gaan echt snel met die combi's.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb het gewoon in zijn algemeenheid met sport.
     
  7. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Vroegere BBC commentators waren veel beter!
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wanneer is die finale eigenlijk?
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Morgenavond dacht ik.
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Taylor zich echt zo voelt, is dat gunstig voor Van Gerwen.
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Als ie niet gemotiveerd is, kan dat ook betekenen dat ie geen druk heeft en vanuit zijn pure talent gooit. Dan wordt het heel lastig. Maar ik geloof niet zoveel van dat verhaal. Hij wil al het hele jaar die titel pakken en dan voor de finale hoeft het opeens niet meer zeker.

    Voor degene die deze wedstrijd een kleine twee maanden geleden gemist hebben:



    Hij kan een goed spelende Taylor compleet overklassen.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, Phil is nu al mind games aan het spelen.

    Van Gerwen is misschien een simpele vent, maar hij laat dingen zien die nog nooit vertoond zijn in het darts.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waarom zou je daar ook echt slim voor moeten zijn?
     
  15. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zeg ik niet. Dat verband leg jij.
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Dart co stompe trouwens nog? Of is die alleen maar wijs aan het doen tegenwoordig, je gaat bij voetballen ook geen amateur speler neerzetten aan tafel?? Waarom wel die stompe, wat een afgang.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat geldt toch voor elke sport. Voetbal is ook maar tegen een balletje trappen als je het zo bekijkt. Of basketball is ook maar een balletje gooien. Alle sporten zijn uiteindelijk maar een spel, ligt er maar net aan hoe belangrijk jij die sport vindt. Denk dat de meeste darters er iig net zoveel voor doen of laten als andere professionele sporters.

    Jammer dat Taylor zich zo liet gaan gisteren, vind dat een legende als Taylor gewoon boven dat soort dingen moet staan. Tuurlijk blijft het emotie maar verwacht van hem toch net ff iets meer, ook op dat gebied.

    Yup die dart ook nog, maar ligt op tv toernooien meestal snel uit het toernooi. Op vloertoernooien waarbij geen tv camera's zijn doet hij het meestal iets beter maar echt geweldig is Co-tje uiteraard niet.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Stompe deed gewoon nog mee aan dit toernooi. Verloor wel de eerste ronde maargoed. Ga jij er anders zitten.. :emo:
     
  19. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk doet stompe het erom darten kan die niet is hij uitgeschakeld en kan hij wijs lullen aan tafel. Met belabberde gasten jaques nieuwlaat? Wat een kwal
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Misschien kun je beter inschakelen op een engels kanaal, of als de wedstrijd pas bezig is en dan elke keer bier halen als Co weer komt.
     

Deel Deze Pagina