1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PDC World Championship of Darts 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 17 dec 2010.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik hou erover op, cootje is een nootje.
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind Co wel oke. Past toch ook wel een beetje bij het darten vind ik. Het feit dat er hele analyses tussen de sets zijn, is toch al een grap opzich. :+

    En helemaal als hij er samen met Scholten zit. Zijn net die oudjes uit de muppetshow.:p
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  3. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Co Stompe die deed zelfs nog mee aan dit WK, maar verloor 3-0 van Paul Nicholson. Maar je slaat nu wel door met je hetze tegen Stompe. Een amateur is het natuurlijk niet, hij heeft best wel wat leuke prestaties neergezet in het verleden. Dat hij geen wereldtop is, weet ie zelf ook wel en dat zegt ie ook steeds d.m.v. zelfspot grappen. Als je Stompe daar niet neerzet, wie dan wel? Stompe is één van de weinige darters die het ook in zich heeft een analyst te zijn. Christian Kist heeft meer gepresteerd, maar die kan dus totaal niet met media omgaan. Ik stoor mezelf niet aan Stompe, maar aan Koert Westerman. Die neemt het imo niet serieus op en probeert continue grappig te zijn. Hij is de presentator en de aangever. Hij moet Stompe dus ook wel uitnodigen om iets nuttigs te zeggen. Ervaring heeft hij wel, hij heeft zelfs ooit in een tv-finale van Phil Taylor gewonnen.
     
  4. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon alleen naar Jacques Nieuwlaat luisteren, die is echt goed.
     
  5. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat is verreweg de beste. Hij is eigenlijk scheidsrechter, vandaar dat ie in die wereld zit. Ik vind het ook altijd jammer als hij in de studio zit i.p.v. de commentaarpositie. Hij heeft altijd alle statistieken op orde.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jacques Nieuwlaat is een veel betere co-commentator dan Niels de Ruiter. Hij weet inderdaad alles.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Na de interviews e.d. te hebben gezien op de afgelopen pagina's bevestigd het alleen maar wat ik al dacht, het valt heel erg mee. Hij kreeg blijkbaar gewoon de verkeerde indruk van Barney die hem terug trok (en nog in de nek vast pakte), en daarom ontstond er dus wat, het feit dat hij blijkbaar dus ook een beetje door zijn energie heen is na 30 jaar darten verergerde de situatie ook extra.

    Ik praat nog steeds niet goed wat er gebeurd is, maar zoals anderen hier ook al zeggen, alle darters zijn ergens een tikkie arrogant, en dat is ook nodig.

    De vele reacties op internet waaronder hier dus, die vallen ook perfect samen in nota bene een quote van The Goblin uit Spiderman 1, ''But the one thing they love more then a hero, is to see a hero fall''. Die kerel dart dus al 30 jaar aan het hoogste niveau, wint alles al wat er te winnen is, maakt 1 foutje (die nog te verklaren is ook) en is meteen een arrogante klootzak die niks waard is.

    Waarom heeft niemand het over zijn sportiviteit juist ook tijdens de wedstrijd, en ook voor de wedstrijd? Of laten we zeggen eigenlijk zijn hele carrière al. Het feit dat dit nu zo'n hot topic is, is juist omdat we het nooit van hem hadden verwacht, wat alleen maar bewijst dat juist hij altijd wel erg sportief is geweest (en dat ook nog steeds is), maar zoals ik zei, hij is ook maar gewoon een mens, en in de juiste omstandigheden gebeuren er dan soms dingen.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat wil je duidelijk maken? Jouw post staat vol met lucht. Tis gewoon een kwal, onsportief ten top. Hopelijk wordt hij keihard ingemaakt.
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Mijn post staat vol met feiten, en een beetje helder denken ipv kortzichtige onzin uitspuwen zoals jij nu ook doet. Als je dat niet inziet dan ga ik niet eens meer in discussie, maar volgens mij heb ik dat al eens vaker tegen jou gezegd, dus dat doe ik sowieso niet meer dan.

    Edit*: Zie nu dat dat tegen iemand anders was, maar goed, je moet het gewoon vertalen naar je eigen beroep, ervaar je daar nooit stress? Zeker na 30 jaar in de top? Dit is 10x erger, want ondanks dat het ''maar'' darten is, is het wel een grote sport met dus veel publiciteit. En hij zegt dus ook al in een van die interviews dat die er doorheen zit ondanks dat die gewonnen heeft, en dat die een pauze nodig heeft. Hele goede reactie dus.

    Dit interview dus:

    http://www.skysports.com/video/inline/0,,15618_8374024,00.html
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2012
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wait whut.
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Betekend dus dat mensen liever nog een held zien falen dan succes zien hebben. Dat is een beetje mijn conclusie van alle reacties op Taylor op internet, waaronder hier.

    Was met Sven Kramer ook zo met die foute wissel, iedereen zat er gelijk met allerlei kritiek bovenop.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Sven Kramer? Hoe kom je daar nou weer bij?

    Dat was helemaal geen kritiek, dat was dom. Dus echt totaal onvergelijkbaar lol.

    Taylor is nooit sportief geweest en liet dit maar weer eens blijken. Dat jij het goed probeert te praten met Spiderman quoten kan ik niet echt plaatsen. Hoe kom jij erbij dat het een held is? Engelse publiek heeft ook een hekel aan hem.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Redelijk inspiratieloos leven ook als een darter je held is:+
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het is niet specifiek mijn held, vind het wel een van de tofste darters, maar het is gewoon datgene wat mensen altijd doen, zodra er iets slechts over een bekend persoon te vertellen valt, dan doen ze dat. Vandaar ook dus die vergelijking met Sven Kramer, was ook veel kritiek op.

    Je moet zeker als je bekend bent altijd 100 stappen in de goede richting zetten, dan kan je er misschien 1 slechte opvangen, want anders maken mensen je af.
     
  15. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    je praat t niet goed meer Head Ninja, Taylor is gewoon een verschrikkelijke kerel! :+ ik mag m ook wel en wat ie gedaan heeft zal me worst zijn. t is gewoon nog steeds een geweldige darter! toch ben ik voor Van Gerwen natuurlijk, dat ventje gun ik t wel :)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Head Ninja neemt wat fredfenster eigenschappen over volgens mij, opvolger nu hij hier niet meer komt? :+
     
  17. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Agreed.
     
  18. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Snap niet hoe iemand Taylor sportief kan vinden :confused: Elke keer als zijn wedstrijden spannend zijn, is er wel weer een incident. Dan heeft ie ook altijd last van het publiek. Als het publiek de tegenstander aanmoedigt, moet er weer direct iemand uitgezet worden. Maar als ze zingen van 'There is only one Phil Taylor' dan mag de tegenstander niets zeggen. Die wedstrijd die ik gisteren postte zat ook een incident in, waarin hij beweerde dat van Gerwen niet snel genoeg terug liep. Dat werd door iedereen als onzin gezien.

    Ook als Taylor wint is ie vervelend. Als ie met 10-2 wint, zegt ie tegen zijn tegenstander 'well played'. Hoe vernederend moet dat zijn? En dat dartbord dat ie ook altijd maar moet weggeven aan het publiek als ie wint. Strakke actie van Peter Manley toen hij Taylor een keer pak slaag gaf om hetzelfde te doen. Toen was meneer Taylor weer boos.

    En hij heeft imo teveel incidenten met teveel verschillende darters gehad om te zeggen dat hij sportief is. Zal vast niet allemaal aan hem liggen, maar als die lijst zo groot is toch ook wel een beetje. Hij is baas van de bond waar die zelf voor gooit en daardoor is ie te verwend. Hij vindt dat hij meer mag dan een ander.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Van Gerwen moet Taylor vanavond gewoon inmaken.
     
  20. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Co stompe is wel erg sportief in ieder geval, ook kan hij erg goed tegen zijn verlies... Al doende leert men.


    Hup gerwen win van taylor!!!
     

Deel Deze Pagina