Pedofiele relaties...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 3 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Kwam dit net tegen op het internet klik hier voor de ellende
    Een stichting die pedofilie acceptatie van pedofiele relaties promoot. KOM OP!!! Ik ben het hier totaal NIET mee eens. Blijf met je poten van je kind af!!! Bespreekbaar maken ok, als mensen pedofiel zijn moeten ze geholpen worden maar deze stichting PROMOOT pedofilie! Ze brengen het als iets moois. Sick sick sick!!!

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Licht eraan hoe oud het kind is hè. Iemand die 16 jaar is is ook een kind.
    Als de liefde van beide kanten komt; waarom niet?

Maar 15 jaar of jonger vind ik nog te jong.

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, gaat om deze site, was laatst te lezen op FOK!.
    Echt belachelijk, tijdje daarvoor was er ook al ophef over een andere pedo-site:{.
    Hoe halen ze het in hun botte hoofd om dit te vergelijken met homofilie, dat is nl. iets tussen volwassenen...
    Echt heel erg goor die lui die denken dat het de normaalste zaak van de wereld is:'-(.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    :eek: dit gaat echt té ver! Kinderen kunnen zelfs zoiets zelf willen, maar hoe haal je als volwassene dan nog in je hoofd ziets te doen? Jekunt nu eenmaal die drang kan hebben, maar zoek dan iemand van min. 18 jaar ofzo, die al duidelijk zelf snapt wat er aan de gang is!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... een volwassenne moet inderdaad beter weten ... en ik kan me niet voorstellen dat kinderen echt willen volgens mij zijn ze dan gemanipuleerd ***ziek***

6. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af.. Als iemand van 17 gaat met iemand van 18 of 19.. Dan is dat eigelijk ook podofiel terwijl er eigelijk geen verschil zit. En als ze bijvoorbeeld naar bed gaan met elkaar, dan kan die genen van 17 de ander gewoon aanklagen of niet?:{

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    das volgens mij alleen met onder de 16...

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwah dat is natuurlijk onzin. We hebben het hier over volwassenen die op kinderen vallen. Mensen tussen van de leeftijd waar je het over hebt vallen eigenlijk niet onder beide catagorieën, is meer jeugd allebij.

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
  10. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    1 in woord: onmenselijk-geestelijk-herroepelijke-ondergeasocieerd-ziek

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    "De vereniging MARTIJN, opgericht in 1982, strijdt voor de acceptatie van pedofiele relaties. Dit houdt in: het wederzijds als plezierig ervaren relaties tussen jongeren en ouderen waarbij eventueel seks in het spel is.`"

Gadverdamme, dat bestaat gewoon niet. Die kinderen worden geindoctrineerd door die lui en zullen de rest van hun leven het trauma niet meer te boven komen. Ik sta er echt van te kijken dat dit zomaar toegestaan is.

"De redactie verzorgt al zeventien jaar het informatieve en rijk geïllustreerde verenigingsblad OK magazine."

Dat rijk geillustreerde baart mij zorgen.

12. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt wel dat jullie goed moeten lezen, het gaat hier niet vanzelfsprekend om sexueel contact of iets dergelijks.

Het gaat erom dat er mensen zijn die pedofiele gevoelens hebben die niet van zelfsprekend in overtreding gaan!

Dus mensen die wel die gevoelens hebben maar NIET zoals die anders eikels in overtreding gaan.

Op dat punt zeg ik ja liever iemand die er voor uitkomt maar zichzelf in de hand kan houden en die kinderen gewoon met rust laat, dan iemand die er niet voor uitkomt maar ondertussen kinderen verkracht of iets dergelijks.

Ik kan mezelf niets voorstellen dat iemand deze gevoelens heeft maar goed dat doet natturlijk ook weer niet ter zake.

Ik vindt het op zich een goede onderneneming, mischien krijg je op deze manier wat minder dat mensen iemand veroordelen voordat ze hem/haar kennen.

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    zoals al gezegd wer voor jij poste:
    natuurlijk mogen ze de seks met kinderen niet promoten, maar volgens mij is dat toch wel belangrijk voor deze vereniging als je een beetje tussen de regels door kan lezen...

dwangmatige en/of gemanipuleerde relaties tussen mensen

hoe kun je bij een kind (hier hebben we het over kinderen beneden 12 jaar) nou spreken over een vrijwillige relatie met een man :'-( :'-( bahbah

14. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een quote uit de site;

"De 'OK' is een informatiemagazine over vriendschappen, relaties, liefde en seks tussen jongeren (kinderen of tieners) en oudere personen en over de problemen die er in onze maatschappij over ontstaan."

Volwassen mensen moeten gewoon genoeg verstand hebben om te weten dat dit niet kan, ook al hebben ze die gevoelens ze moeten gewoon met hun poten van onschuldige kinderen afblijven, ik kan er absoluut geen begrip voor opbrengen, ook niet over zo'n "informatieve" site met een magazine dat "rijkelijk geillustreerd" is :r.

Een site als http://www.puellula.org/HFP/ krijg ik al helemaal kotsnijgingen van, bah bah bah.

15. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komen jullie erbij om naar zo'n gore site's te gaan. En dat dat zo kmaar allemaal kan zo'iets op het internet. Ok ik weet dat er nog wel meer gore dingen zijn maar dit is toch wel van de ergste soort .Ik wou dat ik een hacker was want dan wist ik wel wat ik met zo'n site zou doen.

16. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
  18. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pedofilie is pas strafbaar met iemand onder de 16 jaar in nederland dacht ik maar als iemand van 18 met iemand van 15 is is dat ook weer niet strafbaar dacht ik omdat hij weer onder de 21 is....

19. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    of met een vrouw :eek:

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Echt als ik ooit van zulke mensen tegen kom kunnen ze het vergeten echt ik walg hierzo van. Dit soort mensen moeten opgesloten worden om vervolgens de sleutel van de cel ervan op te eten, BAH (een kotsende Smilie was hier op zijn plaats geweest). En trouwens als je onder de 18/16 moet er mag er max. 3 jaar tussen zitten om sex te hebben. Dus iemand van 15 kan met achtien. Maar iemand van 19 met een 15 jarige dus niet.

Deel Deze Pagina