[XOne] Per ongeluk mijn externe harde schijf ingesteld als Xbox memory

Discussie in 'Games' gestart door Winter, 1 apr 2012.

1. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals de titel al zegt heb ik per ongeluk mijn externe harde schijf ingesteld als xbox memory :mad: (per ongeluk ja...had mijn harde schijf eraan hangen omdat ik een filmpje wilde kijken en de USB stick die ik erin had gedaan wilde ik EIGENLIJK instellen. Koos helaas de verkeerde). Het probleem is nu dat ik de rest van de data die op de harde schijf staat, zowel op mijn xbox als op de PC niet meer kan "zien". Hoe kan ik dit herstellen?! Er staat namelijk een hoop op dat ik ABSOLUUT niet kwijt wil.

iemand een idee?!

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan me vergissen, maar ben je nu de data niet gewoon al kwijt? Zodra je het instelt als Xbox geheugen wordt het toch geformatteerd?
    Linken naar concurrentie. :eek:

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja, op het moment dat je hem als xbox memory gaat gebruiken word hij naar een ander filesystem geformatteerd. Kan zijn dat er met recovery tools nog wel wat terug te halen is maar dat gaat niet zo 1,2,3 Ga er maar vanuit dat je die data kwijt bent

5. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij niet....volgens mij kun je er ook voor kiezen alleen de lege ruimte te gebruiken, maar weet ik niet zeker. Wat ik wel weet is dat als ik er op mijn pc naar kijk dat mijn schijf gewoon nog vol staat. De data is er dus iig niet van af.

6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het proberen met Recuva ;) Werkt meestal wel :)

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of misschien alles verder overzetten naar de cloudsaving...?

8. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat de hardeschijf was geformatteerd op NTFS. Als je er dan op de xbox een "usb stick" van maakt maakt hij er FAT32 van. Hij voegt verder geen partitie's toe of iets dergelijks. De hele schijf is dus geformatteerd.
    Enigste wat je dus kan proberen is wat Delphiki voorstelde. Alleen kleine kans dat dit werkt. =(

9. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, al die technische termen snap ik helemaal niks van, maar iig bedankt voor je reply. Maar als je een memory stick o.i.d. gaat instellen als xbox opslag materiaal, dan kun je toch uit de opties kiezen of je wel of niet wilt formatteren?! Ik weet zeker dat ik dat NIET gedaan heb namelijk........ Maar ik heb er dus echt de ballen verstand van. Welke software kan ik dan iig gebruiken, of is dat programma wat hierboven vermeld wordt inderdaad een goede?!

10. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het met Recuva ;)

11. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die bedoelde ik net idd. Ik kon ff niet op de naam van het programma en jou gebruikersnaam komen
    :p

edit: Doet Recuva Free ook zijn werk Luukie?!

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wanneer kom je clubs met ons mee doen? of is je Pro ook foetsie?

13. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, Recuva heeft het niet gedaan. :mad: Hij heeft wel wat MP3's terug gehaald, maar de foto's/video's waar ik naar opzoek was niet. Heb mijn oude PC tevoorschijn getoverd en die met veel moeite weer even aan de praat gekregen Daar ook recuva overheen gehaald en toen heeft hij wel wat foto;s gevonden, maar helaas niet de foto;s die ik zocht. Vind recuva ook verborgen bestanden terug? Of heeft iemand anders nog andere ideeën/suggesties?

Deel Deze Pagina