Platform: Xbox 360 Uitgever: Microsoft Developer: Rareware Genre: First Person Shooter Release: 02-12-2005 Screens (in spoiler voor overzicht en omdat het bij de meeste wel bekend is nu): Spoiler Op xbw: Klik! <-- ook filmpjes dus! Review cijfers zijn in deze post te vinden: klik Perfect Dark Zero [Deel 1] Perfect Dark Zero [Deel 2]
Ik zoek nog een goede MP, maar toen ik voor de launch filmpjes zag van dit spel leek het wel op timesplitters ofzo. Ben nog aan het twijfelen nou ik veel te horen krijg dat de sp ook al slecht is.
dat is echt bullshit, die sp is gewoon super cool, zeker de co-op dan begin je gewoon alletwee op een andere plek en zo werk je naar elkaar toe om samen verder te strijden. zowel de sp als de mp zijn super goed edit: en joene voeg jij me ff toe als je je box hebt
De SP vindt de ene goed en de andere vindt m slecht. Ik zelf kan me totaal niet vermaken met SP, het verhaal is erg standaard en ik kan me ook vaak ergeren aan de AI. Alleen met co-op vind ik het leuk om te spelen, dit is erg goed uitgewerkt. Maar de MP is egt geweldig, het speelt gewoon super, je kan het uren achter elkaar blijven spelen en daar is iedereen het volgens mij wel mee eens. Ook leuk is dat je een guest mag hebben!
Ik heb zoiets vaags met PDZ. Als ik vanuit het dashboard een invite metten accept zodat PDz vanzelf opstart dan gaan m'n controlls om de een of andere reden naar default Als ik dan de game stop loopt m'n dashboard vast en dat doet wel vaker. Als ik m'n 360 dan opnieuwe aan zet en vanuit PDZ een invite accept gaat alles goed. Heeft iemand danders dit probleem ook?
ik ook.... (infection het leukst vinden) maar kan iemand wat vertellen over ranking games, kan je dat bv met vrienden spelen
ik denk dat darkops erdication het meest wordt gespeeld, is een soort counterstrike, wapens kopen en killen ga je dood moet je wachten tot de volgende ronde, hoe kan je trouwens een guest erbij doen?
infection is het leukst. maar tdm word ook veel gespeeld maar daar word dan te veel gebruik gemaakt van die jet pack
ik haat die jetpack, het is te noob-achtig je kan er veel te makkelijk mee killen, voor de rest zijn de wapens echt goed uitgewerkt, ik heb eigenlijk nog steeds geen lievelings wapen. lievelingspistool is zowieso de p9p vooral met die demper erop.
nop de wâpens zijn leuk behalve die met die wapens die een grenaat launcher hebben als secundaire fire
Sabotage en eradiction zijn erg leuk. Op zijn tijd kan Onslaugt ook erf funny zijn. Singleplayer is toch stukken minder leuk als op Live.
Wat ik een beetje vind tegenvallen is de enorme omvang van de maps, met name als je (offline) 4 player split screen speelt. Ook al staat de mapsize op "small", je loopt je het apelazarus voordat je iemand tegenkomt en je radar werkt alleen als er geschoten wordt... dan duren deathmatches soms errrrrrg lang. Speelt wel erg lekker, maar vanwege de mapgrootte grijp ik dan toch weer terug naar....... *zucht* Halo.