Ik heb laatst van iemand een mailtje gekregen die hij naar de PU had gestuurd. In dat mailtje stond: ----- Original Message ----- From: Erik Vd ven <erik_vd_ven@msn.com> To: <yopost@powerunlimited.nl> Sent: Wednesday, June 26, 2002 8:26 PM Subject: RareWare spellen naar de Xbox? > > > ja jullie lezen het goed ik heb ergenz gelezen dat RareWare spellen gaat > maken > voor de Xbox en dat zijn niet de minste!.Perfect Dark Zero,Conkers's bad fur > day 2, Kameo het is maar een gerucht maar waarschijnlijk komen ze wel. Erik > Vd Ven ------------------------------------------------------------------------------ From: "Redactie Power Unlimited" <yopost@powerunlimited.nl> To: "Erik Vd ven" <erik_vd_ven@msn.com> Subject: Re: RareWare spellen naar de Xbox? Date: Thu, 27 Jun 2002 08:32:41 +0200 van Perfect Dark zero weten we het al bijna zeker. En Kameo staat al vast. Maar Conker is niets minder dan een gerucht ------------------------------------------------------------------------- Dus mensen........laten we hopen dat het echt gebeurt en ik hoop vooral dat PDZ ook voor de xbox uikomt.
LoL, als dit waar is waar TF heb ik dan een cube voor gekocht Nou ja, RE is natuurlijk al een hele goede reden
er is al langer bekent dat Rare multy platform gaat het is van power unlimited, zal dan vast wel waar zijn
Mjah, als je verhaaltje van Halo leest beschrijven ze een totaal ander verhaal dan dat er eigenlijk afspeelt, tsja.. betrouwbaarheid, ze willen denk ik opde feiten vooruit lopen (door te zeggen dat rare multiplatform gaat, terwijl dat alleen maar geruchten waren)
Zjupz maar ut komt van mij! en dat van perfect Dark is geen gerucht want de PU liegt niet want perfect Dark zero komt gewoon
De PU weet net zoveel als wij maar ze hebben waarschijnlijk ervaring in zulke dingen. Maar dat betekent nog niet dat het waar is.
Ho 's ff!! ik ben zo'n 3 jaar abonnee van de PU en het is echt wel gebeleken dat het een betrouwbaar (en heel goed) blad is... Er stond trouwens ook een stukkie over xboxworld.nl in bij het stukje van de PU awards!
denk je dat Rare daar antwoord op zou geven dan?, zolang niks officieel bekent is gemaakt, zullen ze daar echt geen antwoord op geven.
ze hadden wel een kerst kaart naar gamesbladen gstuurd dan zie je onder een kerstboom een aantal pakketjes liggen, en in die pakketjes kan je heel makkelijk de volgende consoles onderscheiden: XBOX, GAMECUBE, PS2 en GAME BOY Dus dit was denk ik een hint in de richting dat ze multiplatform gaan