Komt ie nou wel of niet op de Xdoos uit? Ik hoode ook van vele dat het niet waar is, heeft iemand en bevesteging?
Volgens mij komt er nog een keer een bericht van deze game en stoot ie in 1 keer door naar de top 3 most wanted Xbox games. Laten we het hopen.
ik dacht dat ie wel kwam. Volgensmij heeft microsoft rare overgenomen en ik kan me niet voorstellen dat zij dat spel zouden afkappen.
Morgen en overmorgen vind de X03 plaats waar naar alle waarschijnlijkheid de eerste media van deze game wordt geshowed. Hou XBW maar in de gaten!
ja, maar w8en tot morgen...... er is niet veel van bekend, maar hij komt geloof ik exclusief uit voor de xdoos....
Perfect Dark Zero komt zeker wel op de Xbox. In een interview met Kent Lob ( President van Rare ) zei hij dat de eerste echte beelden van de Game getoond gaan worden op de E3 van 2004, mischien is het spel dan zelfs speelbaar !
Echt geweldig dat ie komt, ik hoop dat ie net zo goed wordt als op de nintendo64. Toen was het echt een briljant spel met 40 wapens en mooie solo-player missies. Deze was echt mooi, ik hoop dat het bij perfectdark zero ook het geval is.
Tja.. waarschijnlijk gooien ze het ook op de cartoony sfeer, maar dat is nog maar afwachten.. en dat afwachten is hopelijk snel voorbij!
Normaal gezien komt em wel uit voor de xbox. Dit omdat rare de ontwikkelaar van dit game eigendom is van Microsoft. Dus ik heb der goeie hoop in
Sfeer was echt top, ik vind niet dat het mogelijk is om met cartoony graphics 'die sfeer' van perfect dark te krijgen. Maar ik hoop dat dit niet de echte graphics gaan worden anders vind ik het jammer.
perfect dark op de N64 was zeer goed, net zoiets als GoldenEye, ook nog steeds een van de betere spellen ondanks dat het zo oud is..
Vind ik ook, maar ondanks alles koop ik hem zowiezo. GoldenEye vind ik nog het coolst, maar PD komt op een goede tweede plaats .
Ik ga hem ook kopen. Persoonlijk vind ik dit spel veel beter dan goldeneye. Ook als blijkt dat de game van die 'cartoony' graphics heeft, dan zal ik me er wel aan ergeren, maar zal ik hem toch kopen . Perfectdark was/is super goed, perfect dark zero wordt hopelijk nóg beter (ik betwijfel het of dat kan). Als rare maar genoeg tijd neemt om de game Hélemaal af te krijgen, al doen ze daar nog 2 jaar over.
Ik denk dat mensen teveel op die oude screens letten, ze zijn al zo oud. Als je het mij vraagd zijn ze bedoeld zodat niemand de game vergeet ! Ik weet bijna wel zeker dat we uiteindelijk een heel andere game zullen spelen dan wat we nu nog maar gezien hebben van PDZ !