Perfect Dark Zero

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiresOUTLAW, 26 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik hier persoonlijk meer naar uit kijk dan naar Halo 3. Wat verwachten jullie van deze game?
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de E3 zullen we meer over deze game tezien krijgen ben erg benieuwd.
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht zeer veel van deze game, niet alleen omdat het een rare product, maar ook omdat het gezien de voorganger veel potentie heeft een van de beste launchgames te worden (ik hoop het wel)

    volgens mij heeft Rare altijd al gedacht om PD zero op de Xbox 2 uit te brengen.
    Maar wie zegt eigenlijk dat het een launchgame is...?
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij 'denkt' het, of heeft ergens gelezen dat mensen het 'denken'. Jammer dat hij het aanneemt als een feit als er nog niks bekend is.

    Het zou natuurlijk kunnen. Maar dat maakt het nog geen feit. :)
     
  5. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    In de nieuwste editie van het magazine Electronic Gaming Monthly wordt aangekondigd dat het volgende nummer een uitgebreide preview zal bevatten van Perfect Dark Zero, de langverwachte opvolger op Rare's Nintendo 64 topper Perfect Dark. Tevens is te lezen dat het spel een launchgame wordt voor de Xbox 360. Verder belooft men in het volgende magazine de gehele launch line-up van de Xbox 360 te zullen behandelen.

    Dat Perfect Dark Zero een launchtitel wordt voor de Xbox 360 komt niet geheel als een verrassing. Al in de begindagen van de Xbox werd gespeculeerd dat het spel bewust achter de hand gehouden wordt voor de volgende generatie. Perfect Dark Zero zou voor de Xbox 360 moeten worden, wat Halo voor de eerste Xbox was. De editie van EGM met de Perfect Dark Zero preview komt overigens pas na de E3 op de markt, dus we verwachten eigenlijk dat we daar het eerst over dit spel zullen horen


    O-)
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    is dus opzich best wel heel zeker dat dat gebeurt ja...

    maar het klinkt natuurlijk helemaal fantastisch! we moeten alleen nu niet té veel gaan verwachten want ja, tot nu toe heeft Rare nog niks laten zien en PD is ook al weer van een tijdje terug... ik blijft voorlopig dus nog een beetje kritisch maar kijk er iig vol verwachting naar uit
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
  8. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dubbelpost
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Damn wat kijk ik hier naar uit. Ik heb de oude PD echt helemaal grijs gespeeld en vond het ook echt uitdagend. Hoop dat het vervolg ook zo is!
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat de koop van rare altijd al de bedoeling was om eigelijk pas goed door te breken op de xbox 2. rare heeft op de xbox niet veel te recht gebracht,maar op de xbox 2 gaat dat heel anders zijn, microsoft heeft gewoon rare volle bak laten werken voor xbox 2,... en dat is heel slim. xbox 1(is ook goed natuurlijk) was volgens mij gewoon een grote voorsmaak voor de enige en echte xbox 2(360), en bij xbox 2 gaat microsoft zich enorm op games concentreren, en dat gaat hen heel goed lukken denk ik, shooters genoeg: halo 3, perfect dark,...(mss ook wel doom 4, half live 3,...noem maar op),maar ook rpg's, de huidige vader van final fantasy gaat hier aan werken, dan ook nog mannen van capcom die games gaan maken, de games gaat knallen op xbox 2!
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je post een artikel van Spong, via RareExtreme.com, maar met een GameRankings.com link....WTF!!

    Link gewoon naar het Spong berichtje... :confused:

    Spong is overigens ongeveer de anus van het internet, er komt veel uit, maar weinig er van is de moeite waard.

    Wie weet, dit hebben andere mensen wel vaker gezegd, Spong neemt het dan over en dan doen ze net alsof zij 't bedacht hebben. We zullen moeten afwachten. _0/
     
  13. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo microsoft is niet dom. Met perfect dark heeft het nog een juweeltje erbij.
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat Rare meerdere games voor de XBox 2 ontwikkeld. Conker Live en Reloaded is denk ik een soort voorgerecht voor het échte nieuwe deel waar z eook met veel mensen bezig zijn. alleen dan voor de XB2.

    Perfect Dark zal ook wel een launch game worden. Ik denk niet dat MS té veel toptitels al uitbrengen opd e nieuwe console bijd e launch. Mensen zijn al genoeg geld kwijt aan de console, meestal kan je niet veel spellen kopen dan. Dus zal het geleidelijk aan wat meer topgames komen. na 3 maand een nieuwe Halo bijvoorbeeld.

    Maar wat ik nu allemaal blaat heeft natuurlijk weinig met PD te maken :p sorry voor OT dus.
     
  17. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er niet zoveel vertrouwen meer in dat PDZ nog eens uitgaat komen, de game is nu al zolang in ontwikkeling en ik heb nog amper screens of andere info gezien. Het is daar bij Rare een beetje aan klooien volgens mij, niet dat Grabbed by the Ghoulies nu een slechte game was, verre van dat, maar een echte topper was het ook niet echt te noemen en we wachten nu ookal zo lang op kameo en conker, laten we hopen dat dat goede games games zijn, anders heb ik alle hoop in Rare verloren. Al hoop ik natuurlijk wel dat PDZ nog ooit nog eens uit gaat komen, het is natuurlijk wel een game met potentie als je zijn voorganger bekijkt.
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er niet veel mensen in dienst bij Rare. een kleine selectie van de beste techneuten zal ik het maar noemen :D

    Maarja de ontwikkeling kost nu wel meer tijd. En ik denk ook dat MS PDZ al heel lang achter de hand houdt.

    Ik kan me nog heel lang geleden herinneren (je zou bijna over vroeger praten :p) dat er een artikel stond in de PU van PD:Z. die in hetzelfde nummer stond als Medal of Honor: Frontline. Toen de PS2 nog niet eens uit was. Stonden screens bij van dat je in een vliegtuig loopt, end at er een gat zat in de romp van het vliegtuig.

    Maar dat hele concept zal wel weg gegooid zijn.

    klopt idd, alleen maar concept art is er op dit moment uit. Dat was toen het gerucht dat het een Anime game zou worden. Maar persoonlijk denk ik dat dát concept ook al weg gegooid is.
     
  19. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg, als ik nou toevallig zo aan de link van spong ben gekomen mag ik het toch wel zo posten??? Wel omslachtig, maar toch. En weet ik veel dat Spong de uithoek is van alle geruchten. Man of vrouw moet ik zeggen, BOEIEND! :D. Niet persoonlijk aangesproken voelen of zo, dat was ook weer niet mijn bedoeling... :{
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre-E3 2005: First Perfect Dark Zero Details?
    Gamers at the MTV Xbox 360 event spill some juicy beans.
    by David Adams
    May 9, 2005 - While the report has already shot like a terrified chipmunk across fan sites and message boards today, an Internet radio interview posted this morning (and quickly pulled) may have revealed first details of Rare's Perfect Dark Zero on the next-generation Xbox system.



    Earlier today, Gamertagradio.com posted an audio interview with a few gamers -- including members of Xbox Live's all-girl PMS Clan -- lucky enough to have attended the taping of Microsoft's Xbox 360 MTV special.

    The 30-minute clip was quickly taken down (presumably at Microsoft's request -- though it isn't tough to find mirrors online), but it did feature tantalizing descriptions of a realistic-looking ("Halo 2-like graphics") Perfect Dark Zero, apparently in playable alpha. An excited member of the PMS Clan excitedly mentioned a "Counter-Strike" feel, though with the addition of stealth elements similar to Splinter Cell. The game will apparently offer more than 22 different weapons ("Every kind of thing that your trigger finger would feel comfortable shooting is in that game"), including a gun which turns the player invisible. She also mentioned a jet-pack of sorts used to fly around a level.

    Though some reports online mention a player being scanned directly into the game, the PMS Clan member instead mentions one particular gamer's likeness being scanned as the basis of a fixed character model -- a kind of shout-out to the hardcore gaming community -- as opposed to something dynamically added when playing.

    Rare's Perfect Dark is a Nintendo 64 classic for both gamers and critics. Microsoft has been willing to acknowledge the bare existence of a Perfect Dark sequel since the company purchased Rare in 2002. After the title failed to appear for Xbox, many have speculated Microsoft is saving the sequel for its next console.

    Of course, Microsoft is not responding to any of these reports, and while we have little reason to doubt the veracity of the interview (whether or not Microsoft intended the leak), all details must still go in the Rumor Bin until we get official word, or some actual time with the game.

    One thing's for sure, though: we're excited, too.


    bron: ign

    Ik ben blij dat ze niet voor de cartoony look zijn gegaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina