Perfect Dark

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door mrhalolover, 16 sep 2003.

1. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat we maar in de PD0 topic aan t praten waren over de 'oude' Perfect Dark open ik hier maar een thread over deze game.

Praat hier maar over de game en haal die prachtige herinneringen op (of juist niet).

Wat vonden jullie bijvoorbeeld het beste level?

2. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste level?
    Oei, dat is lang geleden.
    Het laatste level, hij heete volgensmij 'skedar'', vond ik toch wel een erg 'creepy' sfeertje hebben. En natuurlijk die hele vette multiplayer. Die challenge's waren ook zo uitdagend.
    Alleen ik snapte helemaal niet wat ik bij mr. blond moest doen. (ik snap het nu nog niet) Ik heb een uur zitten schieten en ben 100x doodgegaan maar dan nóg was ie niet dood.

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  3. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, je moet tegen die kristallen boven hem schieten, geloof ik(was alweer lang geleden). Ik had twee levels die ik het beste vond, dit zijn: Airbase en Carrington villa, die levels hadden echt sfeer. Ik ga maar eens Perfect Dark voor de gameboy spelen. Niet zo goed als de N64 versie, maar het herinnert me aan een van de beste tijden die ik heb gehad met games.

Nog een plaatje van de op een na beste single player shooter.

Laatst bewerkt: 17 sep 2003
  4. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Carrington villa ja, die was ik vergeten. Ook de multiplayer map 'the villa' was super en de wapens, de op één na beste? Dat denk ik niet. Dit is de beste.:+

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Air force one was ook een goed level (de andere ook), maar mijn favo level is in die duikbuik. De multi was ook leuk, vooral met de farsight. En met de slow-motion code een RPC-120 magazijn op een vijand leeg knallen :cool:. Those were the days *zucht*.

6. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt weer ff mn N64 aansluiten, als ik thuis kom!:)

7. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Zow, ik heb net weer een game tegen dark bots gespeeld, ik ben het een beetje verleerd!

8. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    carrington villa is het vetste level imo.. mooie setting, gevariëerde actie.. zoiezo een verschrikkelijke prachtgame..

9. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chicago!

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Chicago vind ik nou echt een van de saaiste missies, ik had hem namelijk binnen 5 minuten gehaald!

11. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    De ergste vond ik deep sea, die was echt zo erg! In dat klote skedar schip!

Deel Deze Pagina