Ik heb geen rechten op de algemene aankondigingen pagina, vandaar maar hier. Voor hen die mij nog kennen, want zo vaak kom ik hier niet meer, maar het volgende bericht gaat Microsoft versturen: Na ruim 10 jaar bij Microsoft te hebben gewerkt binnen de retail afdeling, heeft Paul na goed overleg besloten om Microsoft te verlaten en andere ambities na te streven. Paul is vanaf het begin betrokken en verantwoordelijk geweest voor onze retail business en heeft met zijn passie en doorzettingsvermorgen een uitstekende marktpositie voor Microsoft weten te realiseren voor zowel xbox, als windows, office en hardware. We zijn op zoek naar een vervanger voor Paul. Tot die tijd neemt Jacqueline Smit, als CCG Lead de functie waar van RSM Lead. Wat hier staat is echt waar: na 10 jaar aan het roer (van feitelijk de afdeling Xbox) vond ik het genoeg en ik ben ondertussen enerzijds aan het genieten van mijn nieuwe vrije tijd, maar ook uiteraard bezig om iets nieuws te vinden. Ik heb een paar maanden de tijd gekregen om wat anders te vinden. Ik zal zeker nog hier langs komen, aangezien Xbox toch echt wel mijn kindje is en blijft. Maar vanaf nu mijn hobby en niet meer mijn werk. (En kan iemand dat Xbox Promo boy dingetje onder mijn naam weghalen?)
Succes met de nieuwe weg die je bent ingeslagen. Dat Xbox Promo dingetje kun je zelf weghalen, moet je even kijken in je profiel.
10 jaar, dat is een flinke tijd. Ik ken je nog wel, heb je nog in mijn vriendenlijst staan op Xbox Live. Ik wens je veel succes bij het vinden van een nieuwe baan. Je ondertitel kun je wijzigen door te klikken op Gebruikersinstellingen -> Profiel Wijzigen.
Nooh, wat doe je me aan! Wie moet ik nu (onterecht) de schuld geven van dingen die ik niet leuk vind op de Xbox? Wedden dat je vervanger/vervangster ook gewoon niet hetzelfde zal zijn. Veel succes bij wat je ook beslist hierna te doen. :b:
Thanks voor alle info die je hier in de loop der jaren hebt verspreid! Succes met een nieuwe uitdaging
MrX, bedankt voor alle reacties waarmee je ons hebt kunnen helpen, informeren en hypen. Hopelijk doet je vervanger/ster hetzelfde. Succes verder!
Jacqueline neemt enkel waar en heeft feitelijk een andere, nog veel drukkere functie. Ik verwacht niet dat zij hier gaat posten. Ook ik ben benieuwd of de nieuwe persoon m/v hier gaat posten.
Jammer dat je weggaat, denk niet dat er iemand anders komt die ook een directe verbinding met xbox heeft, toch wel jammer gezien dit een forum is wat tenslotte vernoemt is naar de xbox. Kan me nog goed herinneren dat je gehakt maakte van de playstation move op de (overdreven) elitaire bashers.nl podcast, en je hebt achteraf gelijk gekregen wat betreft de redenen waarom de move op de markt is gebracht. Paarse broeken versus paarse broeken
Ja jammer dat je ons gaat verlaten! Sowieso is het raar dat er niemand met enige functie hier zn gezicht wel s liet ziet, totdat Mrx dat deed. Ook is het bedenkelijk dat hierna het waarschijnlijk gaat doen. Je hebt hier toch een behoorlijke community die je bedrijf veel beter kan laten zien wat er wel en niet goed is aan de produkten. Mensen binnen zo'n bedrijf durven vaak geen commentaar te geven of het zijn gewoon geen echte gamers. Geniet van je verdiende vrije tijd
Totdat MrX hier kwam? Ik kom hier al 9 jaar en de Xbox is 10. Ik hoop dat je me dat eerste jaartje vergeeft. Ik wilde eerst zien welke Xbox sites relevant zouden worden.
Oke, ik vind dat je dat prima gedaan hebt. Goed om te zien dat een bedrijf de wensen van zn klanten in overweging neemt en ernaar luistert!