Ik las in de nieuwe PU de review van ISS2 voor de Xbox en in de laatste zin zegt Skate dat PES 2 niet al te lang meer op zich laat wachten. Komt deze game dan toch uit voor de Xbox of is het gewoon een domme fout van "Skate the Great"?
Het zou geweldig zijn als het echt zo zal zijn, maar het lijkt mij stug. Altijd horen dat PES playstation only is, en dan moet hij opeens bijna klaar zijn voor de Xbox. Nee, het lijkt mij niet waarschijnlijk maar o wat hoop ik het.
Ondanks de goeie concurrentie door Fifa, doordat ze in elke nieuwe game wel met nieuwe verbeteringen in de gameplay komen.
Het zou jammer zijn als het niet zo is. Dan maar wachten op Club football en hopen dat het een cool spel wordt
Club football zuigt helemaal dan kan je maar een club spelen en ingeval van NL wordt dat ajax! Duz dat wordt nix ,ik hoorde laatst wel dat fifa allemaal nieuwe developers heeft aangetrokke. Fifa is mijn enige hoop want PES 2 komt niet en als hij toch komt dan is dat zeer verrasend. Duz jongens en meisjes als jullie vanavond naar bed gaan, eventjes bidden dat PES 2 toch komt
Maar PES 2 komt wel voor Gamecube waarom dan niet voor de Xbox Als pes2 niet voor de xbox komt zou dat echt zwaar klote zijn want geen een voetbalspel komt ook maar in de buurt van PES