PES 2 op Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sultan_of_Swing, 30 jul 2002.

1. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik las in de nieuwe PU de review van ISS2 voor de Xbox en in de laatste zin zegt Skate dat PES 2 niet al te lang meer op zich laat wachten. Komt deze game dan toch uit voor de Xbox of is het gewoon een domme fout van "Skate the Great"?

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat dat klopt. Hoop en wacht er maar niet op. PES is alleen voor PS2.

3. Flood

Flood Guest

wat is PES 2?

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Het zou geweldig zijn als het echt zo zal zijn, maar het lijkt mij stug. Altijd horen dat PES playstation only is, en dan moet hij opeens bijna klaar zijn voor de Xbox. Nee, het lijkt mij niet waarschijnlijk maar o wat hoop ik het.

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    PES staat voor: Pro Evolution Soccer. Volgens velen het beste voetbalspel dat er bestaat.

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ondanks de goeie concurrentie door Fifa, doordat ze in elke nieuwe game wel met nieuwe verbeteringen in de gameplay komen.:+

7. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het zou jammer zijn als het niet zo is. Dan maar wachten op Club football en hopen dat het een cool spel wordt

8. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Club football zuigt helemaal dan kan je maar een club spelen en ingeval van NL wordt dat ajax! Duz dat wordt nix ,ik hoorde laatst wel dat fifa allemaal nieuwe developers heeft aangetrokke.
    Fifa is mijn enige hoop want PES 2 komt niet en als hij toch komt dan is dat zeer verrasend.

Duz jongens en meisjes als jullie vanavond naar bed gaan, eventjes bidden dat PES 2 toch komt

9. Ice-D

Ice-D Beautifull Struggle

Leuk Bevonden:
    0
    Maar PES 2 komt wel voor Gamecube waarom dan niet voor de Xbox:confused: Als pes2 niet voor de xbox komt zou dat echt zwaar klote zijn want geen een voetbalspel komt ook maar in de buurt van PES

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat IS het allerbeste voetbalspel dat er bestaat..

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    INDERDAAD :+ :D

Deel Deze Pagina