1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2017

Discussie in 'Games' gestart door Molly, 26 jul 2016.

  1. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dubbel klik D-pad omhoog voor meer aanvallend, dubbel klik D-pad omlaag om je linies weer terug te laten zakken.
    Je ziet onder in het scherm een balkje met een rechthoekig gekleurd vakje.. Deze gaat omhoog en omlaag en veranderd van kleur, hieraan kun je zien of je verdedigend of aanvallend speelt.

    Met L-trigger + D-pad richtingen kun je snel tactieken kiezen. Maar hiervoor moet je wel weten wat je onder welke richting ingesteld hebt omdat de game niets met tekst aangeeft tijdens het spelen.
     
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Super dank je wel!
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vandaag opgepikt voor 20euro ben erg benieuwd demo speelde lekker..
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Pfffff ik vind het echt vet, alleen ook erg moeilijk verlies veel in de ML. Kom moeilijk mijn tegenstander voorbij als ik op snelheid ligt. Iemand tips?
     
  5. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    CL begonnen met BVB. Wat me erg positief opvalt is de AI, heerlijk om te zien hoe ze zich aanpassen aan jou speelstijl. Dit is echt een goeie verbetering tov 2016 veel moeilijker om te scoren tot nog toe..


    By the way als er mensen zijn die een potje willen doen op de one voeg me maar toe. ;)
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Yes voeg me maar toe Airborne Ruben
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wow, die adaptive AI lijkt trouwens echt te werken :eek:
    Ik dacht dat het een marketing term was, maar ben nu bezig met een CL en de tegenstander past zich tijdens de wedstrijd aan aan jouw speelstijl _O_
    Ik speelde met Feyenoord tegen Leicester, vooral over de flanken waar ik best gevaarlijk was. Opeens gingen die backs veel meer naar de buitenkant maar kreeg ik eindelijk wat meer ruimte door het centrum, terwijl Elia bijna dubbele dekking kreeg :D
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen (Ja, dat mag ik. Of jij antwoord is een tweede) waar jij het spel voor 20 euro hebt gekocht en welke versie het is? Weet je zeker dat het niet een afgeprijsd exemplaar van PES 2016 is? ;-)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier heb je vergelijkende prijzen van PES 2017:
    https://tweakers.net/product/505823/pes-2017/
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Mijn Ajax bij ML:

    Starting XI:
    Krul 79
    Tete 78
    Riedewald 80
    Bailly 80
    Dijks 79
    Bazoer 78
    Ziyech 79
    Klaassen 80
    El Ghazi 80
    Martial 81
    Depay 81

    Subs:
    Onana 70
    Sanchez 70
    Matip 80
    Gudelj 81
    Younes 79
    Casierra 73
    Traore 77
     
  11. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik precies. Had ook al op budgetgaming gekeken, of er ergens een aanbieding was voor 20 euro. Maar die is nergens te vinden, lijkt me heel sterk ook. Daarom was ik wel benieuwd.

    Zelf heb ik de game al, maar misschien dat ik er iemand anders nog blij mee kan maken.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ben bij gm geweest hier in de buurt had wat spellen ingeleverd en FIFA 17 en PES 17 voor 37 euro samen gekocht.
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    kan iemand mij vertellen hoe ik de selecties up to date krijg ? zoals alle spelers bij de juiste club enzo speel met BVB maar Gundogan en Mkhitaryan zitten nog in me selectie en geen Gotze zonde..
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Na een lange sessie tussen beide demo's en het lezen van wat reviews van fifa 2017 besloten om dit jaar weer eens voor PES te gaan.
    Laatste versie die ik serieus gespeeld heb is 6.

    Ik heb de PS4 versie besteld. Welke option file is op dit moment de beste, en het makkelijkste te installeren? Ik heb niet zo'n zin om uren allerlei dingen te gaan zitten invoeren.

    Alvast bedankt.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Afgelopen nacht de PESuniverse Option-File erop gegooid, en ik geloof dat het grotendeels goed is gegaan, maar wat betreft de Bundesliga zitten de teams verdeeld over 2 verschillende leagues, wat nogal vervelend is.

    Ik weet ook niet goed of ik de shirts bij die OF wel zo indrukwekkend vind. Voelt soms alsof het niet helemaal klopt, qua kleur, fonts, textuur, whatever. Geen idee. Volgens mij waren de shirts in de OF die ik vorig jaar had beter.
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind de duels zo heerlijk echt prachtig


    Edit: ze hebben een update gedaan qua transfers lekker hoor:)
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2016
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Komt omdat er 3 Bundesliga teams gelicenseerd zijn, moet je zelf even transferen.
     
  20. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen die een goede option file zoeken: PES World! Zowel de shirts als logo's zijn van een hoger resolutie/qualiteit dan die van PES Universe. EPL, Championsship, Serie A & Primera Division zitten erin. De bundesliga zijn ze mee bezig.
     

Deel Deze Pagina