Mjah, in 2016 speelde ik Master League op volgens mij de setting onder Top Player (professional?), en dat was dan soms al aardig uitdagend, mede omdat soms je halve team natuurlijk verzwakt was ofzo...
De demo (2017) op Top Player gespeeld en dat vond ik voor mij echt de ideale moeilijkheidsgraad.
Nu net weer even een potje gespeeld, wederom Ajax-Brugge, en je ZIET gewoon verdedigers van de tegenstander bewust wegblijven bij je mannetje, dus vaak kun je gewoon met een middenvelder oprukken richting 16m met de bal in je voeten, en schieten maar. Zit soms echt met verbazing naar de replays te kijken naar wat de AI van de CPU aan het doen is, verdedigend gezien.
Ik vind dit echt heel erg jammer.
Natuurlijk kan dat straks in de ML anders zijn, maar in de demo speel je ook gewoon alleen exhibitions en dat was echt de beste AI die ik ooit ben tegengekomen in een footie.... dus ik snap niet goed waarom dat bij deze retail-release dan weer helemaal veranderd lijkt te zijn.
Het klopt ook niet dat ik met spelers als Veltman enzo gewoon langs de tegenspelers kan dribbelen, zonder al te veel moeite. Vaak krijg je de bal gewoon wel mee in die klutsjes, als er al een kluts is, want net zo vaak ben je 'clean' weg...
Nee, dit is niet goed...
Klik om te vergroten...