1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Joh, laat lekker hangen. Je weet heus wel wat hij bedoelt, al is de argumentatie niet sterk. Het is denk ik inmiddels een feit van algemene bekendheid dan een grote groep gamers blind Fifa koopt, om mee te kunnen gaan in de hype rond FUT oid. Dat Yellow dat mainstream wil noemen, is zijn goed recht
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een onzin? Ik heb een mening over een game en om dat te justificeren moet ik opeens ook andere games gaan reviewen? Dan blijf ik bezig Haha.

    Het is gewoon raar dat ze zeggen dat ze vol aan de Master League hebben gewerkt maar er amper iets aan gameplay elementen gedaan is. Kijk de videos online. Zelfde menu's, zelfde scenes in de westrijd. Die 'revolutionaire' verandering zijn dus die cutscenes en de transferwaardes. Daar is niks revolutionair aan.

    Dat heeft niks te maken met te kritisch zijn, ik vind dat gewoon beetje zielig van Konami. Dat zou ik in elke game kut vinden dus dat argument snap ik echt totaal niet.
     
    Zumpelvelder en Daz vinden dit leuk.
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hopelijk valt ie morgen op de deurmat zou heel mooi zijn :cool:
     
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Knap dat jij uit die zin op maakt dat je elke game moet reviewen. Want eigenlijk staat er als je kritiek uit op iets moet je op dat onderwerp altijd kritiek hebben.

    Maar nogmaals knap dat jij daarop uitmaakt dat je elke game moet reviewen.

    Bovendien ging het niet eens over de ML, want daar was ik het gewoon 200 procent met je eens.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt.
    Vind je mij overdreven kritisch over de ML? Of over pes?

    Of vind jij mij inconsistent om dat ik bij andere games minder kritisch ben? Welke dan?
     
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik zeg ben het 200 procent met je eens over de ML en dan ga je mij vragen als ik vind dat je overdreven kritisch bent over de ML.

    Het enigste punt waar ik het met jou niet mee eens was/ben is dat Konami met PES alle aandacht alleen maar bezig is met MyClub en microtransacties.

    Het grappige is dat bij alles wat ik gezegd hebt, dat je alleen maar denkt dat het om jouw gaat.

    Misschien komt het omdat ik je ergens gequoted hebt, omdat ik geen dubbel post wou maken, dat je dacht dat het allemaal over jou ging. Dat zou kunnen.

    Dat is het laatste wat ik erover zeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2019
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik citeer gewoon je letterlijke woorden. Dat je kritisch mag zijn maar dan ook bij andere games dat moet zijn. Dat vind ik onzin.
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Dat mag.


    Maar goed heb de game net binnen gekregen, dus na de koffie maar eens aan de slag ermee.
     
    Tyrant en Niels_x360 vinden dit leuk.
  9. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    @Niels_x360 en @ageQned veel plezier!
    Ik hoor graag jullie bevindingen.
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Thanks komt goed heb hem zelf nog niet binnen ben benieuwd miss vanmiddag
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb hem net ontvangen. Voor het eerst sinds 2015 dat ik PES weer fysiek heb gekocht.
    Koop ook altijd de duurste digitale versie. Maar ik zie dat er bij de standaard fysieke versie ook een voucher bij zit met extra's.

    Blij dat ik dit jaar geen €80 heb uitgegeven.

    Legend Editie:
    • Andrés Iniesta - 10 wedstrijden te leen
    • 1000 myClub coins
    • PES 2020-thema
    • PES Legend-speler
    • Ronaldinho 2019
    • Lionel Messi - 10 wedstrijden te leen
    • Premium zaakwaarnemer (3 spelers) x 30 weken
    • 3 spelerscontractverlenging x 30 weken

    Standaard editie:
    • Ronaldinho 2019
    • Lionel Messi - 10 wedstrijden te leen
    • Premium zaakwaarnemer (3 spelers) x 10 weken
    • 3 spelerscontractverlenging x 10 weken

    Dus je betaald in principe bijna €40 meer, voor 20 extra weken aan extra content, 1000 myclub coins, Iniesta (voor 10 wedstrijden) en een Legend-speler.

    Koop al jaren de duurste editie digitaal. Maar die ga ik dus ook niet meer halen :p
    Speel wel veel Myclub. Maar vind het niet de extra € waard.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Hoe zijn de bevindingen van de nieuwe pes mensen?
     
  13. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Hmm paar normale potjes gespeeld en even bezig in Master League. Gameplay van deze game is zo ontzettend fijn. Het wil wel is voorkomen dat de gameplay van de demo beter was, maar dat is hier zeker niet het geval. Misschien zelfs nog wel iets fijner. Daar kom ik nog op terug moet daarvoor nog even een aantal potjes spelen.

    Master League nou ja filmpjes is bekend. En je kan vooraf instellen je basis budget heel klein is of normaal of groot en je kan de moeilijkheid van onderhandelen instellen. Dat is niet echt nieuw, maar mooi dat het hier ook inzit.

    Wat wel lekker is dat keuzes die je maakt in ML nu invloed heeft op je team geest.. Dus het kopen of verkopen van een speler kan negatieve invloed of positieve invloed hebben. Ook moeten nieuwe spelers wedstrijden spelen om de teamgeest te verbeteren.

    Vind wel het hoofd menu van de game ontzettend lelijk. Dat is natuurlijk een persoonlijke smaak, maar ik vind het helemaal niks.

    Later meer heb nu maar 4 potjes gewoon gespeeld en pas 3 wedstrijden onderweg in ML.

    Jammer dat er precies nu onderhoud van de server is of offline is iig. Waardoor ik niet weet wat de live update gaat doen met spelers bij juiste clubs en dergelijke.

    Maar ja vond je de gameplay van de demo goed dan ga je zeker met deze game op dat front niet teleur gesteld worden.

    Overigens heb ik 2x een overtreding mee gekregen. Dat is in 7 potjes al bijna vaker dan dat ik in heel pes 2019 mee heb gekregen. Uitgezonderd even de penalty momenten.

    O ja en ik vind dat ze echt de sfeer onder een wedstrijd moeten gaat verbeteren. Dat vind ik echt nog steeds enorm achterlopen op zijn concurrent.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Klinkt als een 8 ongeveer? Mee eens?
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  15. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik kan op basis van dit geen cijfer gaan geven, daar moet ik het veel meer voor spelen.

    Overigens trainingen en instucties en tactiek telt ook allemaal mee met de team geest. Dus geef jij een speler een instructie die hij niet gewend is of snapt gaat zijn teamgeest ook omlaag.

    De vraag is nu alleen nog heeft dit ook echt invloed op de wedstrijd.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2019
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik twijfel echt om hem te halen, omdat hij zo snel in prijs daalt de vorige delen. Even wachten en geld besparen of gelijk kopen.... hmm
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik doe t niet meer. Zonde van mn geld. Ik heb PES 2019 voor 15 eu opgehaald en zelfs die heb ik maar 1x gespeeld. Geen tijd meer voor. Plus, hoewel hij leuk speelt, verwacht ik anno 2019 gewoon veel meer van een voetbalgame.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Tja, hangt van je zelf. Ook al heb ik het erg druk. Speel dagelijks sowieso even snel 2-3 potjes. Gewoon puur ter ontspanning.
    PES is een game die ik per jaar zeker wel meer dan 100 uur speel. Dan maakt het in principe ook niet uit of je €45 (dat kost hij nu) of €20 betaald. €45 voor 100 uur entertainment. Prima prijsje toch ? :p

    Als je zoals Jows niet zo vaak footie games speelt. Dan is wachten misschien beter. Over 2 maandjes zal hij wel weer in een PSN sale te vinden zijn voor €30. Wellicht nog iets goedkoper op marktplaats.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72

    Juist dit! Dit is 1 van de weinige games die ik dagelijks speel. Even 2 potjes of 3 als de kids op bed liggen. Heb m online voor 47 gekocht. En dat voor een game die ik het hele jaar speel is dat geen geld!
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  20. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja ik speel een PES ook minimaal 100 uren dus voor mij is het de prijs ook dik waard.

    Echter betrap ik mezelf er wel op dat de tijd die ik erin stop net als met Football Manager wel steeds meer afneemt. Maar goed elk jaar kom ik nog wel dik boven de 100 uren uit.

    Maar het is niet meer zoals aantal jaren terug dat ik een PES 300 plus uren speelde en een FM 600 plus uren.

    Dit komt denk ik ook doordat spellen steeds groter/langer worden natuurlijk die ik speel buiten voetbal games.
     

Deel Deze Pagina