1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] PES 2020

Discussie in 'Games' gestart door ageQned, 16 jun 2019.

  1. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    kom net thuis en 3x raden wat er op de deurmat ligt te wachten woehoeee dat word sws effe paar uur spelen :cool:<3
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Kom net thuis en ligt de game ook op de mat. Morgen maar even rustig aan beginnen. Master League kan toch pas vanaf woensdag ivm live update.
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    paar potjes gedaan tot nog toe maar oh oh wat speelt t lekker effe snel kleine OF geinstaleerd morgen weer verder :9
     
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Is t al mogelijk om wat te doen aan de kits op xbox?
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nope moet handmatig.

    Al heten die teams nu wel al gewoon Chelsea Blue haha
     
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Waren halen jullie je option files vandaan? Ps4
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Meestal PESuniverse of PESworld, maar PES Universe vraagt er de laatste jaren geld voor, dus dat is een beetje een sneue ontwikkeling in de community. ..
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja klopt. Had hem vorig jaar ook via pesworld. Zo eens kijken of ze al wat online hebben staan.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Pes gaming is gewoon gratis.

    En anders kun je beter met z'n allen inkopen. Ik leg wel wat in haha
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Heb zojuist via pesgaming de option files voor la Liga gefixt! Top! Nu wachten op de rest
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    O ja OF moet ook nog nou ja maar even na de release bekijken welke het beste is.
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb gisteravond die van emerson pereira gedownload daarin zit de PL la liga en de engelse 1div
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    PU kost idd geld maar hun maken wel echt super kwaliteit OFS
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Onzin, is in principe gewoon gelijk aan die van PES World qua kwaliteit, alleen ze proberen even te cashen.

    Persoonlijk ben ik van mening dat dit soort bullshit straks PES gewoon de nek omdraait: Voorheen waren er veel gamers die ondanks het gebrek aan licenties voor PES kozen, want de community zorgde vervolgens wel voor de Option Files om dat gebrek aan licenties op te vangen.

    Als die community nu geld moet gaan neerleggen om met de licenties te kunnen spelen, zal een deel gewoon denken: "Fuck deze onzin, ik ga wel naar FIFA , dan heb ik dit gezeik niet"
    Gevolg, Konami verkoopt nog minder exemplaren, oftewel minder reden om nog in de game te blijven investeren, en de community slinkt verder.

    Maar goed, de PESUniverse jongens hebben even een paar snelle euro's verdiend ... (!)
     
  15. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een doemscenario weer. We weten dat je bovenop je portemonnee zit en het is je goed recht om het vragen voor geld voor een option file te verwerpen. Maar dat mensen PES links zouden laten liggen omdat wat mensen een paar euro voor een option file vragen lijkt mij wat ver gezocht, laat staan dat dit gegeven de ondergang van PES zou betekenen. Mensen pompen ook met liefde tientallen euro’s in FUT en andere spellekes.
     
    den3004, rubenpol007 en Yellow 13 vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik zie het probleem niet zo. Simpele rekensom leert dat PES 9/10 gevallen goedkoper te vinden is in winkels dan FIFA, vanwege bijvoorbeeld de licenties. Dus als je PES voor een standaard retail prijs van 59,99 hebt, digitaal kost de standaard editie dat ook geloof ik, en FIFA als standaard prijs 69,99 of 64,99, dan kun je toch gewoon die euro's verschil in de OP steken? Je gaat mij echt niet vertellen dat die dingen 19,99 of meer kosten. En als het matched met de retail prijs van FIFA, prima deal toch? Heb je PES, de game die je wil, lekker voetbal en OP met de echt namen etc. Probleem opgelost. :):+
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    ... of ik kan gewoon lekker bij PES2019 blijven ...
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Nou, dan is dat dan geregeld.
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    ja idd. voor 10 euro per jaar. no brainer voor mij telkens hoor.
     
  20. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Jammer dat de servers nog offline zijn....speeelt wel als een tiet hoor!
     

Deel Deze Pagina