1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 4 patch komt eraan!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Syzigy, 23 dec 2004.

  1. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het voetbalspel van Konami dat de strijd is aangegaan met FIFA 2005 was niet voor 100% goed en daarom zijn ze bezig met een patch dat in januari te downloaden is van de Live server.

    De patch waar Konami mee bezig is zal een aantal dingen veranderen om het speelgemak te vergroten. Het grootste probleem tot nu toe is nog steeds de cheaters en daar probeert Konami ook wat tegen te doen. Met cheaten bedoel ik vooral dat je vlak voor het einde van de wedstrijd weg gaat als je achter staat. Hoe ze dat oplossen zien we half januari wel maar grote kans dat als je stopt dat je gewoon verloren hebt.

    Begin januari zal alles bekend worden en half januari is het te downloaden.

    bron: /Mod spam

    eindelijk!!!

    Greetz
    Syz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2004
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Verplaatst naar Xbox Live Gaming.
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij weet jij het verschil tussen een bron en spam niet. Dan zou de krant vol staan met spam. Ik had graag geweten uit welke bron dit vernomen was.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dit was waarschijnlijk zijn eigen site, heb het even bekeken. Als ik het verwijderd had, had je nu ook niet liggen zeuren. Dit is voor de threadstarter zodat hij weet dat hij betrouwbare bronnen moet geven. Geen eigen brouwsel met 3 leden. We gaan hier geen andere sites promoten.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2004
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    is in ieder geval te vinden op insidegamer (als dat geen spam is)
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden er naast dat anticheat ook nog andere dingen verbetert? Elke patch is hier welkom ! :p
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die cheaters vind ik niet echt het allergrootste probleem hoor (alhoewel het me aardig wat punten zou schelen). Ik heb een groter probleem met die belachelijke lag... Het wordt steeds erger, soms kan je echt niet spelen. Als die lag er nog steeds is, dan speel ik deze game niet meer online en ga ik straks gewoon weer PES4 op de PS2 spelen. Die lag heb nooit als je host, maar join maar eens een game. Echt verschrikkelijk soms... Beetje jammer dit... Je bent dan steeds een seconde te laat omdat hij niet reageert en JUIST in dit spel is timing van essentieel belang......
     
  8. burdie

    burdie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa die vette lag is klote dat moeten ze veranderen
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, de lag is verschrikkelijk. Ik heb er gelukkig geen last van als ik tegen jou speel, maar als ik Host en jij joint mijn game, dan is het niet normaal! Het zal best per verbinding verschillend zijn, maar toch mag dit niet gebeuren. Je hebt op Live nooit lag, behalve in PES4, en dat is jammer. Dus hopen dat de patch er verandering inbrengt.
     
  10. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    :| ik heb noooit laaggg :|
     
  11. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    het zal wel sarcastisch bedoeld zijn maar dat is niet al te duidelijk, even ter verduidelijking de lag is echt crappy dan wordt er gespeeld als een scheet op sloffen die soms even vooruitschiet.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vooral tegen Italianen en Spanjaarden heb ik veel lag, dat is echt vreselijk. En hun maar blij zijn als ze winnen! :{
     
  13. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik denk dat je tot janauari 2005 beter met NL'ers kan spelen, dus minder kans op lag....
     
  14. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1

    Dan heb jij waarschijnlijk maar heel kort live op je xbox..of maar een enkel live-spel.
    In elk spel kun je last hebben van lag,vaak al door het aan hebben staan van pc's(vooral msn is dan de boosdoener)
    In Ghost recon bv heb je oom last van lag,Rainbow six enz enz...allemaal laggevoelig...
    Ik heb vrijwel geen last van lag bij pes4...komt mede door een goede verbinding..als de tegenpartij die ook heeft..no probs met lag.
    Wat mij is opgevallen;veel last van lag met spelers via adsl..
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als ik dit zo hoor kun je tot januarie volgens mij beter helemaal niet meer online spelen.

    @cyrax77: Ik heb gelezen dat je WE8 Live straks alleen in Japan online kunt spelen omdat je er geld voor moet betalen.Wat dan wel weer raar is dat het spel gewoon in engelse taal gespeeld kan worden :confused:
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn eigen site???
    Dat is niet mijn eigen site hoor.... ik kan geeneens sites maken :confused::confused: dus maak de bron maar weer zichtbaar want dit slaat natuurlijk nergens op.

    Greetz
    Syz
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    yes, heb ook PES 4, online nog niet geprobeert, maarre, de CLOSE-Ups van de goals en mooie moves zijn echt te gek maar van verre als je overzicht van veld wilt hebben, is wat minder... vinden jullie dat ook zo???
     
  18. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Syzigy, zou je me die link willen mailen.... ben wel benieuwd namelijk

    Alvast bedankt!

    Groeten
     

Deel Deze Pagina