1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 6 Controller problemen

Discussie in 'Algemeen' gestart door WiXX, 16 nov 2006.

  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet dat jullie moderators nu gaan flippen omdat ik alle vragen over een bepaald spel in de thread moet zetten van dat spel, maar ik vind dit een redelijk belangrijke vraag die speciale aandacht moet genieten.

    Ik heb het probleem bij PES6 dat ik vanaf deeltje 4 al met de standaard Fifa knoppen speel. Dat betekent B schieten, X hoge bal, etc etc.

    Als ik die knoppen verander voor mijn account dan onthoud de xbox ze. Maar ik moet elke keer als ik met ze 2 en wil spelen de knoppen veranderen voor controller 2. Hij onthoud het op geen enkele manier. Ik heb alles al geprobeerd.

    -handmatig saven na de verandering
    -inloggen met 2de controller
    -combinatie van de 2 hierboven
    -na frustratie snoeihard tegen het ding staan schreeuwen
    -honkbalknuppel erop los gelaten
    -hond van de buren roze geverfd

    Niks helpt. Weet iemand hier hoe het wel kan en belangrijker of het wel kan, want we weten allemaal dat de xbox 360 versie van PES6 niet eens compleet af is.
     
  2. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iedereen zo gaat denken over hun vraag wordt het natuurlijk een totale chaos hier...
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben het daar niet mee eens. Dit is het enige forum dat ik ken dat de regels zo streng houd, daarom ben ik op gegeven moment ook hier weg gegaan omdat ik geen zin had om een thread van 54032 pagina's door te gaan zoeken omdat mijn vraag al eens gesteld was. Het baggere zoeksysteem werkte daar ook aan mee.

    Maar daar gaat het ff niet om.

    Weet iemand een antwoord op mijn vraag?
     

Deel Deze Pagina