Kan ik een back-up maken van mijn Option File bij Pro Evolution Soccer? Als dit niet kan, kan ik dan bijv. meerdere Option File's hebben? En, bij het menu Edit, staat Save data management, dan kan je spelers, teams, landen en van alles kopieren, waar is dit voor?
De echte PES kenners/spelers kijken meestal alleen in de PES thread, waar deze vraag ook kon staan. Als hij daar gestelt was, was er meer kans op een antwoord.
Volgens mij kan je niet meer dan 1 option file op je hdd hebben. Maar je kan er natuurlijk wel 1 op je mc knallen.
lkkr laat, maar volgens mij heb je tig stock's van PES4.. En je kan zoveel slot's gebruiken op je Xbox als je wil d8 ik.. hoe weet ik alleen niet
k heb nu al 2x gehad: option file corrupted, nou ze kunnen ze 't bekijken, want k heb geen live dus zo blijf k bezig. Namen aanpassen zuigt, want je krijgt tering zere klauwen als je ff bezig bent. Maar ja, k neem de moeite er nu niet meer voor, k wacht wel de 360 want pro evo speel k nu alleen nog maar met de gelicenseerde teams.