[XOne] PES4 probleem op xbox-live (join/invite lukt niet)

Discussie in 'Games' gestart door kingnbajam, 31 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een zeer frustrerend probleem dat ik geen PES4 op xbox-live kan spelen tegen een vriend die in m'n friends-list staat. Als ik hem uitnodig, krijg ik 'no reply received', terwijl de request wel gewoon wordt geaccepteerd daar aan de andere kant.

Andersom werkt ook niet: als ik word uitgenodigd en ik accepteer de request, dan werkt het ook niet.

Echt enorm jammer, want ik wil zo graag PES4 tegen een goede vriend spelen. Ik kan wel gewoon tegen andere spelers spelen, met bv. 'quickmatch'. Ook die vriend kan online ook gewoon tegen andere spelers spelen.

De patch voor PES4 heb ik al gedownload ook, dus ik denk niet dat daar het probleem ligt. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook, gewoon vaak proberen en dan lukt het wel!
    Anders moet 1 van jullie een game maken, en de ander via opti match joinen!

3. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het erg raar waarom dit probleem optreedt. Ik betwijfel of vaker proberen zin heeft, want we hebben het samen echt wel 10x geprobeerd, ook de dag erna nog meerdere keren.

Zucht.... :{

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie probleem niet kunnen zien of horen spelers staan ook de oplossingen ... advies om daar de vraag verder te stellen, want dan blijft de kennis centraal

jij of je vriend hebben waarschijnlijk een beveiligd netwerk en moet je dus poorten open zetten

zie voor meer info deze link

5. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Fardo! Excuus voor het aanmaken van zo'n apart topic :eek: Wist niet dat dit probleem in dat andere grote topic stond.

6. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    excuus aanvaard :)

Doe ik er lief een slotje op.
    *klik*

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina