[PES4] Spelersnamen

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Exe Master, 4 jan 2005.

  1. The Exe Master

    The Exe Master I want Xbox live!

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel net, weet iemand of je die spelersnamen nog zelf kan veranderen want ik erger me er dood aan al die clubs met oude spelers |:-

    Ik hoor het wel.... :)
     
  2. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het kan in de editor van het spel, daar kun je ook gelijk de commentaar naam van de speler er bij goed zetten en de shirt naam ( althans zo is het op de pc en die is zo te zien een rechte poort van de PS2 zelfs het boekje is met R2 en R1 )
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hou van dit spel (k) ....:9... en volgens mij kan het ja zoals hier boven mij uitgelegd was... niet helemaal zeker, ik zal zo ff kijken.
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zeker weten! Je kan spelers veranderen, clubnamen, zelf spelers maken....alles kan!
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat deze settings niet mee worden genomen naar de live games?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    nee, daar heb je gelijk in.Live wordt met de spelers gespeeld hoe ze zijn als je het spel koopt
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor, als allebei de mensen ONLINE bijv. Nederlandse spelers namen hebben veranderd zie je het correcte commentaar en namen!!!:)

    Overigens, volgens mij is NL, zamen met Duitsland en Cheghie (foute spelling, wel snel) de enigste teams met foute namen, maar als je bijj NL bij REGISTER PLAYER gaat, en dan NATIONAL (kan ook club) daar heb je lijsten met echte spelers die er zijn... waarromnder de echte namen, Tatuya is Stam enz. dus gewoon omwisselen!!
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    wat helaas niet kan is bijv. Tuytuay ofsow (Stam dus) samen met de echte Stam laten spelen zodat je 2 Stam's heb (en dan komt er natuurlijk nix meer door je verdediging!!)
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja en teams als Wales, Letland, Noord-Ierland, Arabiƫ en Senegal zijn ook niet met echte namen.
     

Deel Deze Pagina