Peter Moore's puberaanval

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lulfiep, 19 jun 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Verbaasd las ik bij het nieuws dat gelul van Peter Moore, hij deed erg negatief over nintendo, en eigenlijk zonder goede argumenten. Ik vind zo'n actie erg kinderachtig. Als je met de Xbox de beste wil zijn, zorg dan dat je dat doet met een goede console, en ga niet andermans werk op zeer puberale wijze kleineren. Jumbo (supermarkt) deed dat ook met de advertentie: 'Bij ons ligt niet alles in dozen'. Wat vonden jullie ervan?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom plaats je dit in Green Mile, als dit een serieus Xbox-gerelateerd discussie-onderwerp is?

>> Verplaatst naar Xbox Algemeen/Discussie

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    altijd al dat gezeik van die moderators, geef gewoon antwoord!

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ...en met 'nieuws' bedoel je blijkbaar de main page, en welteverstaan dit bericht.

Nee hoor, geen dank, de mods zijn er om jullie te helpen. :{

5. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    aahhrrggg!

6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    [on-topic]

Er is maar één ding dat negatief over zou kunnen komen. Dat is het stukje over de link tussen GBA en Cube. Wat je daarmee moet??? Dat is dan ook alles wat hij gezegd heeft.

Verder geeft hij aan wat zijn visie is en dat iedereen daar anders over denkt. Hij is van mening dat er meer vraag komt naar interactie tussen de spelers. Dit kan je enkel bereiken met een console zegt hij.

Dus om nu te zeggen dat hij aan het kleineren was: nee, vind ik niet.

[/on-topic]

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  7. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    vind jij niet, maar ik heb deze thread opgestart!

8. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dus je wil alleen reacties van mensen, die het met je eens zijn. :confused:

Wees dan duidelijker svp.

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Beetje dimmen ja, als je problemen hebt met de mods, spui je gal dan maar in het daarvoor bedoelde forum. Ik neem aan dat je een stel goed functionerende hersenen hebt, dan had je kunnen nagaan dat je dit best in de Xbox-gerelateerde fora had kunnen plaatsen. En waarom is het gezeik als ik hem verplaats??? :{
    Doe niet zo moeilijk joh.

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm lulfliep, jij haat hardcore gamers en jij hebt een onvolwassen account naam.. tja.. dat lijkt me genoeg te zeggen.. maar om je niet helemaal af te zeiken zal ik maar even op jou vraag antwoorden..
    wat peter moore heeft gedaan vond ik gewoon goed onderbouwde kritiek.. tja.. het is en blijft concurreren, dus waarom zou je elkaar de hemel inprijzen?? hij levert nu gewoon kritiek op nintendo waarmee ik het eens ben.. zeg maar mensen op scholen etc zitten nu met een handheld te spelen ipv met elkaar te praten.. antisociaal dus.. op consoles daarentegen kan je online tegen elkaar gamen en praten.. dusja daar zat wat in.. en die link tussen de cube en gba heeft so far nog geen niks opgelevert.. een paar extra dingen nou.. nou.. moet nintendo dat nou zo ophemelen?? dus ja ik ben het wel redelijk met peter moore eens..

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat die link tussen de GBA en Gamecube niks nieuws is de Dreamcast heeft het ook. Alleen heeft die een schermpje ingebouwd in je controller waarop je dingen kan zien en zelfs minigames kan doen. Je moet voor de Gamecube dan weer zo'n dure GBA aanschaffen!(als er leuke spellen zijn die met de link ook echt iets aan de gameplay toevoegen wat anders niet toegankelijk is.)

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    same for me...dat zijn goede tegenargumenten voor de handhelds...het is natuurlijk subjectief to the core (alleen de nadelen werden bericht, niet gemak op reis etc) maar de argumenten die ie geeft zijn goed onderbouwd. Het blijft concurrentie he. Het gaat om zijn eigen boterham, dus hij moet argumenten zoeken om de Xbox(en in dit geval de consoles) boven de hand helds (van Nntendo.Sony=concurrentie!) plaatsen...Tis zijn werk en deze keer heeft de beste man zowaar gelijk...een goede sneer aan het adres van Handhelds! Hulde aan MS!

13. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had je dit topic beter lulfiep's puberaanval kunnen noemen :+

Maar hij heeft gewoon gelijk dat gamen, en dan vooral het handheld gamen, kinderen(/volwassenen ook misschien wel eens) in een isolement stopt...een jongetje hier in de buurt heeft echt alles wat zijn en ons hartje zich zou kunnen wensen, behalven vrienden....

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben het ook wel een beetje met die kerel van ms eens maar hij moet natuurlijk niet vergeten dat je de GBA ook kan linken met andere GBAs.

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    tuurlijk weet hij dat wel..het is alleen zijn taak om subjectief te zijn..en dus Nintendo's nadelen even breed uit te meten tbv de Xbox, (zie mijn post)

16. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ach aan de ene kant heeft die man gelijk, maar aan de andere kant doet ie het alleen om de grootste troef van Nintendo om de GC een succes te maken. En MS wil natuurlijk niet de nr. 3 worden.

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    als ik het goed lees kraakt hij ook de GBA af. en dat vind ik nou niet kunnen he. GBA is echt geweldig voor bijv: vakantie, tussenuren, busreisjes met school, daagjes bij je oma doorbrengen, saaie zondagen, verjaardagen van familie en nog meer van dat soort dingen.

18. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de meeste mensen die een GBA hebben toch wel zo nintendo based zijn dat ze een cube hebben...(meeste!)...en voor de mensen die nog geen van bijde hebben (zoals ikzelf) zal dit nou niet echt een rede zijn om er 1 te halen....(persoonlijk heb ik wel al een rede, maar geen geld :+)

19. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die uitspraken zijn wel leuk enzo, en zo laten alle partijen wel zien dat ze van zich af durven bijten. Maar men mist het punt van handheld gamen volgens mij een beetje. Het is gewoon bedoelt om lekker overal te kunnen spelen. Heck with social aspect, als ik lekker op het strand wil liggen bruin worden, maar ook wil gamen dan maar met minder. Pak m'n GBA erbij en geniet van beide. In plaats van met m'n duffe kop met 28 graden achter een dampende bak te zitten...Dat kan s'avonds ook nog wel.

Doe connectivity functie vind ik wel een beetje geldopklopperij ja, maar zou MS andersom niet een zelfde goedkoop foefje toepassen om zo nog wat extra centen in het laatje te brengen? Daarnaast zitten er wel degelijk enkele leuke extra's verborgen achter de link optie, dan noem ik het unlocken van de NES versie van Metroid bij Metroid Prime, of de extra te verzamelen voorwerpen en de mogelijkheid tot multiplayer (min of meer) bij Zelda.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

dude... dat is wat hij bedoeld.. gba verneukt redelijk je sociale contacten.. dat was zijn enige punt ten opzichte van de gba.. dus je hebt niet goed gelezen..

Deel Deze Pagina