Petition to make Xbox 2 Backwards compatible

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Star Of Sorrow, 10 nov 2003.

1. Star Of Sorrow

Star Of Sorrow Xbox Krazy

Leuk Bevonden:
    0
    er is en petition opgezet om Microsoft te laten weten dat de Xbox 2 backwards compatible moet zijn, vind jij ook dat de Xbox 2 backwards compatible moet zijn? (ook Xbox1 games can spelen)
    ga dan naar deze website: http://www.petitiononline.com/xbox2/petition.html

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    lijkt mij domme zet van microsoft als ze het niet backwardscompatible maken, dit doen ze dan ook wel. wees daar maar gerust op

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe wou net zeggen. De Xbox2 wordt sowieso wel backwards compatible.. :)

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, zouden ze het niet doen? Playstation deed het ook.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet ongeveer waarom er werd gezegd dat de PS2 moeilijker was om voor te programmen. Voor PS2 games te maken moest je ook nog met een oude code werken en die (dit stuk is het waarom dat IK denk) oude code komt door de backwards functie. Het kan zijn dat dat door iets anders kwam, ik weet het echt, iemand die dat wel weet?

Het zou inderdaard een stomme zet (tegen over de consument) zijn om de Xbox 2 niet backwards compitable te maken.

6. Star Of Sorrow

Leuk Bevonden:
    0
    dus tekenen die hap! :)

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hoe wou je het doen? Xbox 2 heeft ATI Xbox 1 heeft Nvidea. Om backwards te gaan zou er dus een Nvidia in Xbox 2 moeten zitten en ook nog de nieuwe ATI..

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Good point.

Maar dat wil nog niet noodzakelijk zeggen dat de Xbox 2 niet backwards comp. zou kunnen zijn omdat ie een andere GPU krijgt. Als MS het uitdrukkelijk vraagt (en genoeg op de tafel legt), dan kan dat zakie wel geregeld worden.

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Zo, ik ben de 2170e die ervoor getekend heeft :)

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet hij backwards compatible worden... je hebt toch al een Xbox :confused:

;)

Opzich zou het wel aardig zijn, maar niet als er daardoor consessies gemaakt moeten worden die invloed hebben op het functioneren van de Xbox 2.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben niet van plan om zowel mijn Xbox als mijn Xbox 2 (als ik er wel 1 ga kopen?) aan de tv aantesluiten. Als ik de Xbox 2 heb gaat mijn Xbox naar de kelder of ik verkoop hem.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En Xbox 2 krijgt IBM chip... dus wordt wel heel erg lastig :p

13. Star Of Sorrow

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft en speciaal bedrijf gekocht (ben even de naam kwijt iets met connecix) die en IBM PowerPC processor zou kunnen laten werken als en P3 733Mhz door emulatie net zoals bij de PS2 worden de PS1 games ook door emulatie gedaan worden dus het is mogenlijk

14. Ko3N

Ko3N Winterswieker

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet toch ook gewoon kunnen lijkt mij, omdat dat ook op de PC kan.(jaja ik weet het ander besturings systeem). Maar het moet iig gewoon kunnen.

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in ieder geval nummer tig die getekend heeft.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Van mij hoeft t niet.
    Als je Xbox 1 al hebt kan je daar je spellen in spelen en hoef je hem niet weg te gooien.
    Als je Xbox 1 niet hebt en 2 wel koopt dan koop je geen (bijna geen) Xbox 1 spellen meer dus vind ik het onnodig. Was ook 1 van de redenen waarom ik geen ps2 kocht, had geen zin om mn ps1 weg te gooien.

17. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    heb al een xbox (1) dus voor mij niet echt noodzakelijk.

18. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    sluit me aan bij het niet noodzakelijk zijn zou wel een leuke optie zijn maar als je de xbox1 al hebt maakt het geen reet uit

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk wordt ie wel backwards compatible maar ik teken toch wel voor de zekerheid.:p

20. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    'T ligt toch niet aan de processor/videokaart, maar aan het besturingssysteem? Duke 3D werkt bij mij op XP nog even goed als in Windows '95 _O_
    Kan iemand me even uitleggen waarom het niet zou kunnen?

P.S: Een opmerking als 'wat boeit het nou, we hebben al een xbox 1' slaat natuurlijk nergens op. Je gaat geen 2 xboxen op je TV aansluiten ofwel. En als hij backwards compatible wordt kan je de oude xbox verkopen.

Deel Deze Pagina