wie weet wwar ik orginele xbox caps en t-shirts kan kopen ik heb op xbox.com gekeken maar daar zijn de verzendkosten erg duur heeft iemand anders een goede tip!! alvast bedankt.
wat ik heb gedaan is de spellen laten bezorgen bij een bekende (familie?) in amerika en het daarna door hun mee laten nemen naar Nederland. Je kunt het bijvoorbeeld ook door hen laten verzenden en de verzendkosten vergoeden. Je bent dan uiteraard veel goedkoper uit. Ik heb nu voor 60 euro's (een euro is duurder als een dollar) een tas en een tshirt.
Niet iedereen heeft een familie in Amerika, ik dus ook niet. Das wel jammer want het had een hoop kosten gescheelt
ik weet het niet, maar iemand zei eerst op het forum dat er een e-shop zou komen op XBW v3.0 dus wie weet...
Het is maar een ideetje maar misschien kan iemand een actie oprichten net zoals HIER ! , gewoon een iemand die het regelt ( als er genoeg animo voor is ) en dan gewoon de verzendkosten delen
Mwah niet naar school denk ik maar ik wil nogwel eens hebben dat mn haar er s'morgens niet uitziet en dan doe ik wel een pet op ofzo De kleren zijn niet lelijkk ofzo maar ik zou ze thuis zeker wel aan doen
het heeft natuurlijk wel wat om het tijdens het xboxen te dragen. Geeft misschien net zo'n gevoel als dat je helemaal in het oranje voor de buis zit als het Nederlands elftal moet voetballen
Als ik t-shirts of petjes van de xbox zou hebben, dan draag ik die... Niet een compleet pak (bij wijze van spreken) want ik wil er dan ook niet bijlopen als een promo figuur, een mooi zwart shirt met een vet logo ofzo lijkt me tof om te hebben. Helaas ben ik die spullen nog niet tegen gekomen in de winkel, mischien heb ik morgen met koninginnedag wel mazzel
Daar zitten een paar hele mooie spullen bij ! Ik denk toch dat ik iemand met een creditcard ga vragen om wat te bestellen...
Ik zou bestwel zon shirt en muts willen hebben Maargoed wie gaat dat regelen Want die verzend kosten zijn best hoog
Hoe hoog dan, kan het nergens vinden. Zou het anders wel samen met je willen doen. Alhoewel, de verzendkosten van hier naar jou, of van jou naar hier zijn dan wel voor jou
De verzendkosten kun je geloof ik wel zien als je gewoon drukt dat je wilt gaan bestellen, dan krijg je een beeld waar je je gegevens moet invullen, daar stond het ergens geloof ik! Maar dan zijn er dus maar 3 kandidaten? Das nog wel te weinig denk ik om een actie te ondernemen, we kunnen beter op wat meer wachten - FreeRider - Biscuitje - The killerbee
- FreeRider - Biscuitje - The killerbee - appie21 Post ff als je ook geweldige kleertjes wilt hebben En nog veeeeeeeel meer @ gearstore.xbox.com