Ik ging vandaag effe naar het dorp om te zoeken naar het blad en kon hem nergens vinden....wat helemaal niet leuk was ik zag geeneen Xbox blad, alleen maar ps2 shit.....ik ging bij de Los kijken en bij de Bruna....ik woon in Hilversum...vlakbij het dorp Bussum....moet ik het blad dan ergens in Amsterdam kopen ofzo....of in Hilversum zelf? Mzzll Thx voor het advies alvast
ja wtf elke keer als ik naar de Bruna loop zie ik alleen maar PS2 boeken geen enkele xbox boek ofzo ja behalve die Xbm (engels crap):r
Ik heb al een stuk of 4 á 5 xbox bladen gezien hier.:{ Ja, als je hem besteld lijkt me logisch dat je dan ook die demo dvd erbij zit (ik neem aan dat je het over het oUKxbm hebt)
Bij ons zijn ze ook allemaal. En Haaksbergen is nog wel zo'n klein plaatsje En bij de Bruna in Enschede, een stad bij ons in de buurt hebben ze hem wel, je moet er dus snel bij zijn. Hij is érrug gewilt
ik wil het blad bestellen bij www.xbm.nl en daar zit toch die demo cd erbij? er zitten dan toch demo`s van spellen bij en filmpjes? heeft iemand hem al besteld bij www.xbm.nl misschien kan die me goed helpen... Mzzl
XBox Magazine is inmiddels de winkel uit, maar het kan zijn dat er her en der nog een exemplaar slingert. Momenteel wordt de laatste hand gelegd aan XBox Magazine 2 die 19 september ligt. Over Xbox Magazine 2 kun je binnenkort meer lezen op deze site. Er zit geen demo cd bij ons blad, dat zit alleen bij het officiele Engelse Magazine.
er is altijd een tijdje dat er nieuwe xbox bladen komen en dan worden ze eff eruit gehaald. Maar binnen een paar dagen zijn dan de nieuwe versies er.
]:- Het is OXM (Official Xbox Magazine) daar zit een demo bij.. Hier in doetinchem hebben ze er bij dimension plus nog 4 liggen.. website amerikaase versie Ik kan de site van de UK versie van het blad zosnel ff niet vinden.. Maar ik denk dat het dan www.officialxboxmagazine.co.uk zal zijn... maar die werkt nu niet..
hmmm...als je een abonnement bij de amerikaanse OXM neemt dan krijg je 12 bladen en 12 cd`s voor 24,95 Dollar= gelijk aan Euro nu...en als ik nu een Engelse koop ben ik al 14 Euro kwijt Raar
Wowowo! Lekker goedkoop. Wat zijn die Amerikanen toch altijd mazzelaars he Maar om elk blad over te laten komen....via rembours hahah dan wordt het ook nog wel duur hoor....