Wat is jullie grootste combo met PGR? Ik had op "Total Laps, San Fr. net 1550 in een keer. Hert ging echt wreed, ik deed het met de feroce!
Ja dat is die hele korte baan he? Daar kan je idd flink scoren met 360 modena helemaal.. feroce is daar net ff te stabiel voor
Ja dat is een hele korte maar bij mij was die niet te stabiel hoor. Want ik hield die combo tot 3 seconden voor tijd vol, dat was echt bruut!
muahaha ja die had ik ook helemaal tot het eind zo'n beetje! die modena sucked vind ik, doe met de f355 dies nog wel stabiel of de rx-8
Kunnen jullie niet 's korte videootjes maken met hoe je dat nou precies doet, want ik voel me een steeds grotere kleuter worden dat ik nog niet verder ben dan de Pro Championship (en die Quick/Arcade ben ik al helemaal niet verder dan level 3 of zo). Afremmen voor de bocht? Met of zonder gas door de bocht? Handrem veel, kort, nooit gebruiken? Via de zijkanten of niet?
Ik speel PGR niet zo vaak meer (xbox helemaal niet vaak meer) doordat hier altijd kleine kindjes zitten die ik even moet 'bijsturen' en ik nu toetsweek heb Zit dus 'nog maar' in het ehm challenge ding ofzo (zoiets in kudos challenge) met hoogste auto een Tuscon, en 125.000 kudos.
ik alleen nog f50 en de aston martin en dan heb ik alle auto's als je alle auto's hebt krijg je dan het bonuslevel of moet je dan de f50 hebben?