hehe maar toch is het geen makkelijke auto, hij is erg breed en vrij moeilijk te besturen maar als je hem eenmaal onder de knie heb istie echt verrot snel
btw: Ik dacht je moet iets van 50 gold medals halen wil je level 13 kudos challenge krijgen. Ik heb er nu 54 ofzo en nog geen kudos challenge, en later las ik dat je al je bronzen medailles weg moet spelen om dus level13 te krijgen. Voor alle Free roams moet je alle bronzen medailles wegwerken bij de desbetreffende stad bij kudos challenge. Das dan ook weer duidelijk
Heb de F50 ook al bijna 2 weken...maar speelde het eerst ook iedere dag ik vind hem juist voor een Ferarri heel goed rijden
IK heb hem ook al n paar dagen, ben nu eerst de laatste paar (3 of 4) hoofdstukken nog ff te completen helemaal op goud, dan kijk ik ff bij elk hoofstuk welke race het meest aan kudos verdient en pleur ik daar ff de joker overheen. maar ik heb nog nooit de joker moeten gebruiken omdat ik echt niet verder kwam
Ik had hem als eerste op de PAL! En ik heb 1x de joker gebruikt om iets op goud te halen; voor brons of zilver nooit
Als eeerste op dit forum die he took echt meld Mijn xbox heeft ook nog 2 weken bij martijn gestaan, als we de Kudos bijelkaar op hadden geteld die Martijn en ik haalden lagen we al veel verder