[PGR] hoe krijg je free roam

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 28 jun 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb ooit gehoord van free roam mode, dat je vrij door de stad kan toeren, dus geen vangrails die wegen afsluiten. hoe krijg je die?

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het is niet zoals MM3 of MM2 hoor , maar gewoon wegen open in een groot stad gedeelte.

dit haal je volgens mij door in quick race of arcade race te unlocken , weet niet zeker .... maar dat kan je gewoon zien toch :
    Onderin onder de track als je hem wilt kiezen in Time attack, dan zie je meestal wat je moet gaan halen om dat deeltje te krijgen .

Play...... to unluck this track ofzo .

ik heb PGR al 2 weken niet meer gspeeld , dus ik moet zo weer effe kijken.

C ya

3. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    free roam is inderdaad vrij door de steden cruisen en dan in een zo snel mogelijke tijd alle kegeltjes omver rammen...niet bepaald hevige fun ofzo maar 't is toch weeral een bonus die je persé wil unlocken...is bij mij al een tijdje geleden maar ik dacht dat je gewoon goud (misschien ook wel gewoon zilver, wetek niet zeker, heb alles goud zodus) moest halen op een paar van de laagste challenges...begin gewoon onderaan en je zal ze na een tijdje wel hebben...WouteR kan het misschien net iets precieser zeggen, is bij mij al zo als ik al gezegd heb te lang geleden...

het heeft in ieder geval niets met arcade of quickrace te maken hoor....

Laatst bewerkt: 28 jun 2002
  4. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb nog niks over free roam gehoord eigenlijk, en ik heb Quick Race en Arcade alles in goud gehaald. Ook de eerste twee Kudos Challenges zijn goud, dus misschien kijk ik met m'n neus. Maargoed, mocht WouteR verlossend antwoord weten ben ik evenals Ikke geinteresseerd. (wat een leuke zin was dat :p )

5. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    enkel de eerste 2 challenges goud stelt natuurlijk wel niks voor hoor, daar krijg je inderdaad geen free roam voor,je moet ze per stad apart verdienen...rond challenge 3,4,5 etc zal het wel ongeveer zitten...nu niet moeilijk om dat even allemaal goud te halen he...

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Free Roam is opzich wel leuk, maar ik heb het een keer gedaan met een F50 in een groot level, en dan als je beetje vaart achter zet wil de Xbox het niet altijd even goed trekken :D

7. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    free roam krijg je gewoon door alle bronzen medailles weg te werken in de desbetreffende stad in kudos challenge

Level 1 bij kudos challenge is genaamd amateur oid en daarna nog wat levels met kudos challenge, level 3 heet dan london geloof ik, level 4 weer een andere plaats, en 5 en 6 ook, werk daar gewoon alle bronzen medailles weg en je krijgt die plaats bij free roam :)

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Heb nu Free Roam in San Francisco & London :) Nog niet geprobeerd, maar we zullen het zo even gaan bekijken :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2002
  9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je tikkertje doen met multiplayer.

dee vroeger altijd met gran turismo 2 op de psx tikkertje in multiplayer

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Klein vraagje: hoe kan ik mijn mannetje bij PGR van de rechterkant van de auto naar de linkerkant krijgen. Denken ze bij MS dat heel europa links rijdt of zo ?:confused:

Deel Deze Pagina