Hoe racen jullie met PGR? Sturen met digitaal of analoog? Remmen en gassen met pookje of met triggers? Auto of manueel schakelen? Zet maat hierzo neer....
ik doe gas rem met de triggers, handrem met de B knop en sturen met de linker pook op deze manier kan je gas/rem/handrem makkelijk combineren, dit is echt tien keer fijner dan gas en rem met de knopjes A en X(zo speelde ik eerst)
Ik zou gassen en remmen met de triggers, en NIET met het pookje (hoe kom je er in godsnaam op? Ja ok het stata in de handleiding maar met trigers is toch veel fijner maarja..) Ik doe nu nog automatic, maar binnenkort ga ik over op manueel.. Sturen met analoog
Ikke stuur analoog (ofcourse) en rem/gas met triggers (werderom logisch). Schakelen is te moielijk vvoor mij dus... En wie gebruikt de rechterthumbsticj nou om te remmen/gassen?
pizza de hut, tip: gebruik trigger, kan je veel beter de slips controlleren, zoals gas rem tegelijk, het rijd echt fijner en is die kop op die foto van jou, zo ja muhahahahaha
Ik gebruik de rechter thumbstick om te remmen en gassen dat heb ik tot nu toe altijd gedaan en dat bevalt me prima.
Zou ik niet doen, gata je thumbstick van naar de klote Nee kijk waarom die thumbstick extra belasten? Is eenvan de teerste punten van de controller..
bij sommige auto's krijg je een leuke kudos slip als je remt met gas nog ingedrukt, en dat kan met pookje dus niet
gassen & remmen met triggers sturen met linker pookje en handrem met de A is dat volgens mij... die groene iig Ik heb het trouwens wel eens geprobeerd met handmatig schakelen, maar da krijg ik echt niet voor elkaar
Omdat het op deze manier het beste gaat, en als die kapot gaat heb ik voor 40 euro zo weer een nieuwe.
Hmm ik vind de bestruing die ik nu gebruik wel fijn. Ik heb er tenslotte de very hard modus van arcade mee uitgehaald. En die kop is van mijn ja!!!!