PGR KUT AI of juist goede?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 8 apr 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    AAARGHH $*(^$*%(|^%()$+*@-#%^&#@_)$

Moet nu die endurance races doen (level 10 ofzo), maar hoe the fuck moet ik doe doen als ik elke bocht er keihar duitgeramd wordt. Is dat nou goede AI of juist niet? Zodra ik iets meer ruimte weggeeft knallen ze loeihard in dat gat en beuken ze me weg, dat is toch gewoon enorm DOM? WouteR stemt voor betere AI :)

2. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    De AI is te goed, de autos beuken je zodat je omgekeerd iop de baan komt, of als ze je inhalen zijn ze binnen luttele seconden verdwenen en kan je het opgeven.

Ik had vooral problemen met quick race very hard san fransisco, waar ik gold moest halen. Telkens(5!) werd ik in de laatste bocht ingehaald!!!=( =( =(

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de AI maar slecht, ik wordt nooit ingehaald (ja als het ECHT snellere autos zijn) op een recht stuk, ze beuken me altijd opzij in een bocht, dat is niet normaal hoor, ik vind ddat gewoon zwakke en eentonige AI

4. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    mrhalolover i hear you, zelfde probleem bij mij ik rij rustig op de 2de spot tot we de laatste ronde ingaan dan nemen die een tabletje en worden super agresief ik wordt langs alle kanten bestookt, de kleinste ontmoeting met de middenberm en zoefff ze zijn mij voorbij, really pisses me off :mad:

5. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg last van hevige hoofdpijn en gooide met mn controller en jumpte mn bed in en kwam er niet meer uit!!!!
    aaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!8) 8) 8) 8)

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nu het moeilijker begint te worden word ik ook gek, moes 8 auto's inhalen in 2 min, telkens reden ze in kleine padjes midden voor me, en dezen ze flauw tegen mij, en telkens 7 cars en net 1 meten achter nr 8 time up, maar inmiddels heb ik hem gehaald hoor

enne, ik vin die ghost car ook irri, als die voor je rijd, dan zie je geen reed

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had een keer stuk of 6x achterelkaar dat ik in een bepaalde tijd wat rondjes moest rijden, steeds misde ik 1 seconde tijd ofzo, echt frustrerend

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Maar, dat is ook wel een pluspunt van dit spel, je doet er heel lang mee!

9. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    die races moet je eerst op brons halen en zorgen dat je gelijk 1ste bent en dan ze steeds afsnijden.
    Als je eenmaal betere auto's hebt, de 2 porches dan is het echt een eitje om ze op goud te halen

10. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan hebben hun ook sneller autos!

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Denet weer ff serieus gedaan. Inzet op 3e positie. De eerste bocht moet je er niet inbeuken, maar een iets andere lijn kiezen waardoor je zo kan doorstaten naar pos 3. Daar reed ik achter en F355 (ik in F360) de andere 3 autos reden al ver endje achteruit. En ik zat op mn 3e positie dus vond het wel best. Ik reed wat rustiger aan, passeerde hem een beetje, maar als ik merkte dat die weer in de 'ik beuk je uit de bocht' situatie kwam liet ik hem gewoon zn gang gaan door een iets andere lijn te pakken, meestal was zijn lijn zo slecht dat ik de volgende bocht weer voorop lag, anywayz, ik reed dus toen op de 2e plek, lekker crossen (nr1 lag ver weg) en probeerde van #3 af te komen. Kmerkte dat ik flink inliep op #1 maar wou mn positie niet riskeren en reed echt heel rustig achter hem aan totdat zo enorm langzaam ging rijden totdat ik er gewoon langs MOEST :) Naja, ik rondje of 10 1e gereden met een voorsprong van eenseconde of 5 / 6 verder geen probleem, zeer leuke baan. maarja kreeg daar dus brons voor.

Net weer ff gedaan, ingezet op #1. Beetje zelfde situatie, ik karde flink door en reed in rondje 2 al op kop, ookweer uitgebouwd tot een seconde of 6 voor een rondje of 13 :) Nu dus goud.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even voor de duidelijkheid ; Dit is dus in ehm het endurance season, in san fransisco

13. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man die ai is ZEEEER ARGRESIEF ze moeten je echt hebben vooral als het spel doorheeft dat je niet het eerste beste flut coureurtje bent, word er korte metten met je driving skillz gemaakt.

het heeft wel wat vind ik.. het past wel bij het type spel.

Voor dit spel is het handig om een dummy bag in je kamer te hangen waar je je zelf na de nodige pgr frustratione ff helemaal op leeg kan schoppen en slaan... spaart je dure hardware weer een beetje :)

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    endurance race ROcKS!!!!

daar moet je dus gewoon vol zelf gaan schakelen, zijn meestal makkelijke banen en alsje zelf schakeld heb ke zo een halve minuut voorsproong (ja ik had een halve minuut voorsprong)

krijg je ook meer kudo's, enne je gaat VEEEEEL sneller.

effe over die AI, ik weenie wat jij doet als je tweede staat en net achter een auto rijd, maar ik BEUIK die auto helemaal kapot zodat ie omdaraait en ik erlangs kan :D

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    haha :) maar de andere autos reden op n klein afstandje, maar als ik dan een 360 had gemaakt had ik weer 6e gelegen.. ik denk dat ik het gewoon vrij tactisch heb aangepakt, want je hebt 15 ronden, al jij je 14 ronden 2e, en haalt hem op het laatste moment in heb je ook gewonnen :)

16. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je die ghost car toch ook gewoon uit zetten? Weet niet zeker, want ik vind het op zich wel handig.. mooi mikpunt voor het insnijden van de bochten

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mikpunt? Ik vind het fucking irritant, je ziet er helemaal niks door soms, je kan hem niet in het menu uitzetten 9dus voor altijd dacht ik) maar wel tijdens de race door reset ghost car te doen..

18. DaKillaBee

DaKillaBee gameshut.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt af en toe ook helemaal gestoord van het soms Oh zo moeilijke PGR. Klachten van buren omdat ze dachten dat er iemand vermoord was maar dat was ik na een potje PGR.

AARRGGGGGGGGHH!!!!!!!=(

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    haha ja :) Laatst stond het raam open en ik dik schelden pfff :p

20. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    i told you

Deel Deze Pagina